Soluții inteligente

Filtrează pe categorii 
#Distribuție

Aveți un „colet”? Integrare cu curier!

Pentru nevoile zilnice ale expedierilor către clienți, cooperarea și comunicarea bidirecțională cu serviciul de curierat sunt automatizate într- o singură interfață de utilizator, fără apeluri telefonice, schimb de hârtie etc. (crearea in masa a voucherelor, cost, urmarirea inteligenta a livrarilor, părerile clientilor). Conectori cu API-urile multor companii (ACS, UPS, TNT, EASY MAIL, GENERAL POST, Svuum)

#Marketing

Cum să targetați și să ajungeți la clienți

The clientele segmentation studio allows, through an easy graphical user interface, the analysis and audience targeting based on multiple criteria (demographic, geographical, purchasing behavior, etc.), creating “segments” of customers, directly exploitable by the campaign marketing subsystem.

#Date financiare

Tranzacții financiare „de mână”?

Utilizarea tehnologiei financiare (servicii Fintech), pentru executarea unor serii de tranzacții bancare (de ex. Plăți, tranzacții, solduri etc.), cu posibilitatea introducerii tranzacțiilor fără tastare, fără vizite la magazinele fizice și cu securitate sporită (securitate & conectare in aplicație).

#Distribuție

De la comanda pe teren… la depozit și informații în timp real la fața locului!

Proces de afaceri integrat pentru comenzi de la vânzătorul situat la punctul de vanzare (POS), aprobare și control al creditului , rutare la Depozit, colectarea comenzilor și notificarea pe dispozitivul mobil pentru progresul comenzii. Un exemplu al modului în care diferite sisteme, departamente și roluri sunt coordonate și orchestrate, lucrând pe o singură platformă.

#Conținut mgt

Toate articolele, unice și centrale, disponibile peste tot…

Organizarea centralizată și întreținerea datelor despre produse (caracteristici, imagini, prețuri, oferte, broșuri, manuale, garanții, articole compatibile, alternative, accesorii, variante, culori, proprietăți etc.) pentru utilizare în ERP, CRM, WMS, dispozitive mobile, portal corporate, magazin online sau orice integrare cu terțe – sisteme.

#Administrare

Vizualizati serverul… de oriunde!

Acces de la distanță si ușor la server pentru a verifica starea acestuia (încărcare, utilizatori și alte valori) și pentru a efectua acțiuni de administrare precum curățarea fișierelor, procesul de backup, repornirea serverului, schimbarea parolei utilizatorului și alte acțiuni pentru buna funcționare a sistemului.

#Mobilitatea întreprinderii

Fă-ți treaba… din stradă

Fisa client, comenzi, facturi neplătite, istoric plati, sold, articole achiziționate de client, istoric întâlniri și imagine complet actualizată la 360 ° despre client, disponibilă imediat pe dispozitivul mobil (fără tipăriri Excel sau fișiere locale). Toate datele pot fi actualizate cu un singur buton (sincronizare).