Soluții inteligente

Filtrează pe categorii 
#Marketing

Mai aproape ca niciodata de client!

Posibilitatea de a transmite automat mesaje prin Viber ori SMS clientilor, partenerilor si furnizorilor, utilizand modele in functie de ocazie (cu scopuri de marketing-promovare, felicitari, contacte de vanzari sau relatii clienti). Mesajele pot fi transmise automat cand o anumita conditie este indeplinita (eveniment de afaceri), ori atunci cand o actiune este indeplinita ( ex. Cerere inregistrata, comanda livrata) in sistemul ERP, CRM, WMS sau la solicitarea utilizatorului.

#Instrumente CIO / CDO

Fara date vechi si nefolositoare in mediul live

Capacitatea de a stoca date din anii anteriori și perioadele fiscale pentru o operare mai rapida a aplicatiei. Entersoft Business Suite ofera un instrument (EBS Arhivare) pentru pastrarea istorica a datelor și pentru a usura povara asupra bazei de date live, in timp ce elementele arhivate sunt disponibile pentru raportare și analiza.

#Date financiare

Organizați- vă comunicările pentru incasari…

Lipsa fluxului de numerar pe piață face ca procesul de monitorizare atentă și securizata a încasărilor să fie esențial, printr-o propunere de organizare cuprinzătoare, cu „ordine de încasare” automate către directorii competenți, distincția soldurilor , emiterea scrisorilor de sold, înregistrare plată, urmărire etc. KPI-uri

#Automatizări de distribuție,  #Distribuție

Livrari fără “hartii” …

Aplicație web alimentată de orice sistem ERP / WMS și minimizează timpul de gestionare a livrărilor de către distribuitor / vehicul / conducător auto (lista livrărilor în ordine, livrările următoare, distanța, timpul, numărul pachetelor, semnătura clientului, integrarea aplicațiilor geografice).

#Mobilitatea întreprinderii

Cât de departe ești de obiectivul tău lunar?

Supervizarea imaginii progreselor vânzărilor targetate înregistrate pe un dispozitiv mobil , cu liste, diagrame, carduri de scoring. Verificați abaterea și cifra de afaceri rămasă de indeplinit. Abilitatea de a „sparge” obiectivul de către vânzător în anumiți clienți / întâlniri. Comparație cu lunile si anii precedenti, și procentele de schimbare%. Statistici de vânzări ale echipei.

#Marketing

Întrebați și învățați de la clienții dvs.

Pentru organizarea cercetarilor cu privire la nevoile de orice fel ale clienților (experiență de cumpărături, feedback pentru serviciile de relatii cu clienți etc.), chestionarele sunt proiectate structurate în Entersoft CRM, executate de aplicația Web și rezultatele sunt evaluate automat in tablourile de bord și carduri de fidelitate , cu posibilitatea exploatării lor ușoare in acțiuni de marketing.

#Conținut mgt

Toate cazurile de natura juridica… acum și digital

Necesitatea de a gestiona întregul ciclu de viață al cazurilor de natura juridica este asigurată prin implementarea inteligentă a Entersoft CRM, care integrează într-un „folder digital” toate contactele relevante, resursele, termenele, documentele, memento-urile necesare, acțiunile de secretariat și procedurile de lucru, până la închiderea finală a cazului.

#Distribuție

Distribuiți stocul disponibil clienților dvs. …

Un instrument impresionant pentru deservirea comenzilor și pregătirea lansării acestora cu diverse criterii de prioritizare a comenzilor, cu posibilități de scenarii Ce-ar fi daca, cu algoritmi pentru alocarea stocului disponibil între comenzile inregistrate (de exemplu, clienți, zone, % din acoperirea comenzii inițiale etc.) și angajamentul stocului pentru planul de livrare aprobat.

#Conținut mgt

Organizați documentele de certificare…

Sistem de organizare pentru toate certificatele de conformitate de tip CEE prin păstrarea unui fișier de certificare complet, cu documente și note atașate, cu etichete pentru căutarea ușoară a textului, cu validarea datelor, cu memento-uri automate pentru reînnoirea certificatelor, cu control pentru utilizator în timpul achiziției și vânzarii.

#Organizarea echipelor

Creați programul întâlnirilor pentru echipa dvs. de vânzări…

Organizarea centrală a planului de vizite pentru oamenii de vanzari la client dupa criterii geografice, cu prioritate, frecvența, timp (și “calendare speciale”), numar de zile de la ultima vizita, criterii privind vizita in functie de cifra de afaceri și / sau, cu posibilitatea programarii „ciclurilor” repetate de vizite, în timp ce vizitele devin disponibile pe dispozitivele mobile ale vânzătorilor.

#Organizarea echipelor

Organizați instruirea personalului executiv

Sistemul de monitorizare a programelor de formare a resurselor umane, cu instrumente pentru planificarea și repetarea cursurilor de formare pe subiecte, prin păstrarea unui istoric de instruire a fiecărui executiv, prin organizarea materialului de instruire într-o bază de cunoștințe a companiei pentru auto-studiu și cu un sistem de notificări pentru cursuri „opționale” sau „obligatorii”

#Distribuție

Aveți un „colet”? Integrare cu curier!

Pentru nevoile zilnice ale expedierilor către clienți, cooperarea și comunicarea bidirecțională cu serviciul de curierat sunt automatizate într- o singură interfață de utilizator, fără apeluri telefonice, schimb de hârtie etc. (crearea in masa a voucherelor, cost, urmarirea inteligenta a livrarilor, părerile clientilor). Conectori cu API-urile multor companii (ACS, UPS, TNT, EASY MAIL, GENERAL POST)