Pages
Posts by category
Category: Comunicate de presă
Entersoft achiziționează 62% din acțiunile startup-ului SmartCV
Entersoft: T1 2023 Informații financiare cheie: Creștere a veniturilor cu 31% și EBITDA cu 33%
Entersoft – cifre financiare cheie pentru 2022: Rată accelerată de creștere în trimestrul patru din 2022, Venitul Anual în creștere cu 23%
Entersoft achiziționează CGSoft și intră pe piața de software pentru dezvoltatorii imobiliari
O nouă achiziție a grupului Entersoft pentru a intra pe piața de software pentru sectoarele Farmaceutic și Retail intensiv
Olympia Odos alege Entersoft Business Suite
Entersoft a fost desemnat Furnizorul Anului în industrie la Industry Digital Transformation Awards 2022
Entersoft: accelerarea ratei de creștere în trimestrul al treilea din 2022
Entersoft: Creșterea veniturilor, profitabilitate stabilă și lichiditate curentă bună în prima jumătate a anului 2022
Entersoft achizitioneaza 75% din BIT Software Romania, consolidandu-si pozitia pe piata locala
Entersoft creează un Centru de implementare și dezvoltare software în colaborare cu Universitatea din Patras
Entersoft: Inclusion in the Sponsored Research program of Eurobank Equities
Entersoft sprijină activ Pompierii și victimele incendiilor
Entersoft: creșterea continuă a veniturilor și a profitului în primele nouă luni ale anului 2021
SEPTONA alege platforma Entersoft Supply Chain Mgt 360
Entersoft: creștere cu 57% a veniturilor și cu 59% a profiturilor înainte de impozitare în prima jumătate a anului 2021
În timp record, Entersoft a finalizat proiectul ERP pentru GAIAOSE
Entersoft nominalizata la Premiile Europene Small and Mid-Cap Awards 2021 la prima categorie Star din 2021
Start puternic – in primul trimestru din 2021
Entersoft: cresterea veniturilor si o crestere puternica a profitabilitatii pentru 2020
Entersoft investește pe piața în creștere a comerțului electronic pentru achiziționarea a 100% din Wedia Ltd.
Entersoft atinge poziția de lider în aplicatiile software pentru Lanturile de Aprovizionare după ce a achiziționat 100% din acțiunile Optimum SA
Unilever si Betty Ice isi imbunatatesc activitatea prin implementarea cu succes a solutiei Entersoft pentru a gestiona vanzarile a 100 de puncte de vanzare permanente si sezoniere
Entersoft și-a continuat în 2019 creșterea constantă a veniturilor și profiturilor
Entersoft trece de la piața alternativă la piața reglementată ATHEX.
Entersoft Mobile Cross Platform – Cross Device
Cristi Cozic, Entersoft: Companiile românești au nevoie imediată de soluții pentru creșterea afacerilor. Adopția de 17-20% este insuficientă pentru a fi competitive
CTS Corner va crește vânzările online de cafea, ceai și condimente cu ajutorul Entersoft Business Suite
SARKK, distribuitor de produse Tommy Hilfiger, va implementa Entersoft în 37 de magazine
Creștere semnificativă pentru Entersoft în 2017
Grupul Eureka a ales Entersoft pentru a-și consolida operațiunile din toate țările
Entersoft achiziționează divizia Enterprise Mobility a companiei SiEBEN
Creștere semnificativă pentru Entersoft la nivel global în 2017
DHS Bike Parts își dezvoltă afacerile cu ajutorul Entersoft
Creștere cu 10% a cifrei de afaceri în 2017
În 2017, clienții de ERP au preferat aplicațiile în cloud
Reducem costurile pentru IMM-uri și pregătim split-TVA
25% creștere pentru Entersoft România în primele șase luni
ELPEN eficientizează activitatea reprezentanților medicali și de vânzări cu Entersoft CRM-Mobile SFA
Entersoft lansează o soluție de gestiune a depozitelor, Entersoft WMS
Producătorul de lactate Olympus a ales Entersoft Mobile CRM/SFA
Entersoft România a crescut în 2016 cu peste 50%
Entersoft: Tendințe 2017 pe piața soluțiilor software de business
Interwood alege solutiile Entersoft pentru administrarea operatiunilor sale
Entersoft a dezvoltat o aplicație de conectare a platformei ERP cu firmele de curierat
SofMedica Group a ales soluțiile Entersoft pentru administrarea operațiunilor din Romania și Europa
Entersoft România o numește pe Erica Voivozeanu în funcția de Director de Implementare Proiecte
Entersoft Group: Creștere a veniturilor și a profitului în prima jumătate a anului 2016
Entersoft Romania a crescut cu 40%. Tendinta arata o orientare a companiilor catre solutiile de tip
Imperial Tobacco a ales soluția Entersoft ERP pentru administrarea afacerilor din România
Top 5 elemente care ajută companiile să fie competitive și inovatoare
Request for Approval a fost implementată cu succes după Entersoft Mobile SFA
Federatia SEV-Hellenic a ales solutia Entersoft CRM
Entersoft România, în creștere cu 70% ca valoare totală a contractelor semnate în primul trimestru
Entersoft România: „În 2016, avem ca obiectiv afaceri mai mari cu cel puțin 30% decât în 2015”
Entersoft participa la Mobile World Congress 2016
Grupul de Companii Nitsiakos a ales Entersoft Business Suite
Entersoft asteapta un 2016 cu 25-30% crestere
Entersoft va migra intreaga forta de vanzari a JTI pe tablete iPad Mini
Grupul Editorial ALL alege Entersoft Romania
Entersoft este certificata ISO 20000 pentru Sistemul IT de Service Management
Entersoft Business Suite, una dintre putinele platforme ERP din Europa Centrala si de Est certificat
Aplicatia Entersoft Mobile a obtinut doua Premii in cadrul evenimentului CYTA Mobile Excellence
Entersoft se extinde în Republica Moldova
Univers Enciclopedic alege Entersoft
Entersoft Romania: 40% dintre clientii nostri ne cer solutii de business pentru smartphone si tablet
Entersoft a fost premiata cu 2 Premii de Excelenta in Vanzari pentru solutiile sale software in cadr
Entersoft România: în 2014 companiile ne-au cerut nu doar software, ci și soluții financiare pentru
Dl. Stavros Menegos, Directorul Entersoft pentru cercetare-dezvoltare, a fost selectat drept Directo
ISOMAT isi imbunatateste prezenta pe plan international cu Entersoft Business Suite®
Entersoft România întroduce soluția Entersoft Business Suite în regim de Software ca Serviciu (SaaS)
Distribuitorii de medicamente generice aleg soluțiile Entersoft
Entersoft deschide o filiala in Dubai
Category: Evenimente
Category: Newsletter
Category: Kit de presa
Category: Top Știri
Category: Uncategorized @ro
Products
Clients
Offices
Downloads
Financial statements
Jobs
press releases invest
Benefits
Prezentare profit net (EBITDA) - oricând
Fluxuri de numerar, numerar adecvat, surse de lichiditate
Aprobare plăți și procese de rutare
Ciclu vânzări structurat
Analiză eficiență vânzări
Gestionare reclamații
Indicatori (KPIs) pentru gestionarea stocului
Vechimea și costul stocului inactiv
Structură cost producție
Trasabilitate loturi
Actualizarea versiunilor pe internet (Web-based), sincronizarea clienților fără probleme
Baza de cunoștințe la nivel de grup pentru a sprijini toți utilizatorii și toate procesele
Lichiditate și indicatori (KPIs) pentru riscul de credit
Monitorizare activități de business la nivel de grup
Structură capital, parghii și indicatori (KPI) de lichiditate
IAS - Actualizare on-line și comparare cu Sistemul Național de Contabilitate
Profit brut - cost comanda online (pe linie de comandă)
Ecran principal de navigare pentru activitatea zilnică a vânzătorilor
Trasabilitatea cazurilor de suport
Programare sarcini, calendar, disponibilitate, simplitate în atribuiri, replanificare întâlniri
Alocare stocuri disponibile comenzilor clienților
Scenarii reaprovizionare stoc
MPS: Planificare producție
MRP: Planificare necesar materiale, pe baza planului de producție
Mai multe privilegii pentru accesul utilizatorilor
Abilitatea de a dezvolta funcționalități suplimentare (personalizare)
Revizie bugetară și proiecție on-line
Top - cele mai bune surse de profit
Afișare consolidată registru comerciant indiferent de rol (client-furnizor)
Proces reconciliere contabilitate
Rata retenție client
Comenzi online prin intermediul dispozitivelor mobile
Acord Nivel Servicii
Eficiența servicii și control costuri suport
Monitorizare conformitate cu acordul furnizorilor - reduceri
Proces de reaprovizionare punct de vânzare
Corecția automată cantități consumate, pe baza rezultatelor contorizării stocurilor
Indicatori de eficiență a procesului de producție
Instrumente flexibile de schimb de date cu sisteme terțe
Consolidarea tuturor sistemelor de management al proceselor de afaceri
Scenarii "What-if"/ impact asupra bugetului și a fluxului de numerar
Analiză credit clienți
Monitorizare încasări și planificare
Bilanț și Declaratia de venituri (P&L)
Ciclu execuție comenzi și indicatori (KPI-uri)
Analiză concurență
Planul de facturare a contractelor de asistență este încorporat în fluxurile de numerar previzionate
Procese Servicii Client în continuă colaborare cu 'back office'
Politică de control al stocurilor
Infrastructură pentru implementarea oricărei scheme de lanț cu amănuntul (Retail)
Statistici vânzări cu amanuntul "cos"
Analiză marjă de profit brut
Compilare buget cheltuieli și monitorizare on-line
Datorii îndoielnice
Prognoză vânzări și monitorizare on-line
Justificare reducere clienți - analiză surse reducere
Politica credit control
Scheme loialitate
Cost finanțare indirectă clienți
Ciclu mediu de vânzări
Cookies content
Case studies
Eureka reduce cu 85% timpul pentru comunicări și clarificări între echipele din fiecare țară și capătă o imagine corporatista unificată.
Vedeți cum Aerio Attikis a obținut o creștere a timpului productiv redistribuit la servicii cu valoare adăugată facilitând în același timp luarea de decizii strategice bazate pe fiabilitatea datelor colectate.
Shop & Trade a redus cu o medie de 26% timpul de procesare și gestionare a încasărilor și a livrărilor...
Cum se poate realiza optimizarea strategiei de vânzări într-o organizație complexă? L'Oreal a îndeplinit nevoia de a-și consolida prezența în punctele de vânzare majore, inclusiv în farmacii, supermarketuri, saloane de înfrumusețare și magazine de cosmetice.
Kotsovolos (Dixons) a transformat o cantitate imensă de date într-o bogăție de informații, obținând o mai bună înțelegere a comportamentului consumatorilor.
Hellenic Dairies a reușit să gestioneze înregistrarile din procesul universal de vânzare în toate etapele, reducând erorile de comunicare dintre vânzători și sediu.
Apivita a redus cu 60% timpul de pregătire al echipei sale de vânzări, crescând cu 20% numărul de vizite. Afla cum.
Inart a redus timpul de introducere a datelor în CRM cu 80%, crescând numărul de vizite cu 10% și vânzările cu 20%. Vezi cum.
Amvyx într-o perioadă scurtă de timp a îmbunătățit funcționarea Centrului de stocare și distribuție prin computerizarea procedurilor sale.
VIACAR reduce cu 40% erorile în gestionarea stocurilor versus comenzi, realizând o îmbunătățire cu 40% a nivelului de servire, fără modificarea resurselor. Afla cum.
MEVGAL a reușit să reducă cu 30% lipsa de pe rafturile clienților datorită înregistrării în timp util a stocurilor, reducând cu 40% timpul de prezență la punctul final.
Alchimica a reușit să unifice în procedurile din cele 8 departamente diferite ale sale într - un singur sistem central de informații.
Smart solutions
Pagină MailPoet
Featured
Service used
Management types
Statements
Benefits levels
Smart solutions categories