Pages Posts by category Category: Comunicate de presă Cifre financiare cheie pentru Entersoft la finalul trimestrului trei din 2023: creștere de 29% a veniturilor și de 45% a EBITDA Noua achiziție Entersoft îi consolidează poziția pe piața de software pentru Retailul de volum Entersoft achiziționează 62% din acțiunile startup-ului SmartCV Entersoft: T1 2023 Informații financiare cheie: Creștere a veniturilor cu 31% și EBITDA cu 33% Entersoft – cifre financiare cheie pentru 2022: Rată accelerată de creștere în trimestrul patru din 2022, Venitul Anual în creștere cu 23% Entersoft achiziționează CGSoft și intră pe piața de software pentru dezvoltatorii imobiliari O nouă achiziție a grupului Entersoft pentru a intra pe piața de software pentru sectoarele Farmaceutic și Retail intensiv Olympia Odos alege Entersoft Business Suite Entersoft a fost desemnat Furnizorul Anului în industrie la Industry Digital Transformation Awards 2022 Entersoft: accelerarea ratei de creștere în trimestrul al treilea din 2022 Entersoft: Creșterea veniturilor, profitabilitate stabilă și lichiditate curentă bună în prima jumătate a anului 2022 Entersoft achizitioneaza 75% din BIT Software Romania, consolidandu-si pozitia pe piata locala Entersoft creează un Centru de implementare și dezvoltare software în colaborare cu Universitatea din Patras Entersoft: Inclusion in the Sponsored Research program of Eurobank Equities Entersoft sprijină activ Pompierii și victimele incendiilor Entersoft: creșterea continuă a veniturilor și a profitului în primele nouă luni ale anului 2021 SEPTONA alege platforma Entersoft Supply Chain Mgt 360 Entersoft: creștere cu 57% a veniturilor și cu 59% a profiturilor înainte de impozitare în prima jumătate a anului 2021 În timp record, Entersoft a finalizat proiectul ERP pentru GAIAOSE Entersoft nominalizata la Premiile Europene Small and Mid-Cap Awards 2021 la prima categorie Star din 2021 Start puternic – in primul trimestru din 2021 Entersoft: cresterea veniturilor si o crestere puternica a profitabilitatii pentru 2020 Entersoft investește pe piața în creștere a comerțului electronic pentru achiziționarea a 100% din Wedia Ltd. Entersoft atinge poziția de lider în aplicatiile software pentru Lanturile de Aprovizionare după ce a achiziționat 100% din acțiunile Optimum SA Unilever si Betty Ice isi imbunatatesc activitatea prin implementarea cu succes a solutiei Entersoft pentru a gestiona vanzarile a 100 de puncte de vanzare permanente si sezoniere Entersoft și-a continuat în 2019 creșterea constantă a veniturilor și profiturilor Entersoft trece de la piața alternativă la piața reglementată ATHEX. Entersoft Mobile Cross Platform – Cross Device Cristi Cozic, Entersoft: Companiile românești au nevoie imediată de soluții pentru creșterea afacerilor. Adopția de 17-20% este insuficientă pentru a fi competitive CTS Corner va crește vânzările online de cafea, ceai și condimente cu ajutorul Entersoft Business Suite SARKK, distribuitor de produse Tommy Hilfiger, va implementa Entersoft în 37 de magazine Creștere semnificativă pentru Entersoft în 2017 Grupul Eureka a ales Entersoft pentru a-și consolida operațiunile din toate țările Entersoft achiziționează divizia Enterprise Mobility a companiei SiEBEN Creștere semnificativă pentru Entersoft la nivel global în 2017 DHS Bike Parts își dezvoltă afacerile cu ajutorul Entersoft Creștere cu 10% a cifrei de afaceri în 2017 În 2017, clienții de ERP au preferat aplicațiile în cloud Reducem costurile pentru IMM-uri și pregătim split-TVA 25% creștere pentru Entersoft România în primele șase luni ELPEN eficientizează activitatea reprezentanților medicali și de vânzări cu Entersoft CRM-Mobile SFA Entersoft lansează o soluție de gestiune a depozitelor, Entersoft WMS Producătorul de lactate Olympus a ales Entersoft Mobile CRM/SFA Entersoft România a crescut în 2016 cu peste 50% Entersoft: Tendințe 2017 pe piața soluțiilor software de business Interwood alege solutiile Entersoft pentru administrarea operatiunilor sale Entersoft a dezvoltat o aplicație de conectare a platformei ERP cu firmele de curierat SofMedica Group a ales soluțiile Entersoft pentru administrarea operațiunilor din Romania și Europa Entersoft România o numește pe Erica Voivozeanu în funcția de Director de Implementare Proiecte Entersoft Group: Creștere a veniturilor și a profitului în prima jumătate a anului 2016 Entersoft Romania a crescut cu 40%. Tendinta arata o orientare a companiilor catre solutiile de tip Imperial Tobacco a ales soluția Entersoft ERP pentru administrarea afacerilor din România Top 5 elemente care ajută companiile să fie competitive și inovatoare Request for Approval a fost implementată cu succes după Entersoft Mobile SFA Federatia SEV-Hellenic a ales solutia Entersoft CRM Entersoft România, în creștere cu 70% ca valoare totală a contractelor semnate în primul trimestru Entersoft România: „În 2016, avem ca obiectiv afaceri mai mari cu cel puțin 30% decât în 2015” Entersoft participa la Mobile World Congress 2016 Grupul de Companii Nitsiakos a ales Entersoft Business Suite Entersoft asteapta un 2016 cu 25-30% crestere Entersoft va migra intreaga forta de vanzari a JTI pe tablete iPad Mini Grupul Editorial ALL alege Entersoft Romania Entersoft este certificata ISO 20000 pentru Sistemul IT de Service Management Entersoft Business Suite, una dintre putinele platforme ERP din Europa Centrala si de Est certificat Aplicatia Entersoft Mobile a obtinut doua Premii in cadrul evenimentului CYTA Mobile Excellence Entersoft se extinde în Republica Moldova Univers Enciclopedic alege Entersoft Entersoft Romania: 40% dintre clientii nostri ne cer solutii de business pentru smartphone si tablet Entersoft a fost premiata cu 2 Premii de Excelenta in Vanzari pentru solutiile sale software in cadr Entersoft România: în 2014 companiile ne-au cerut nu doar software, ci și soluții financiare pentru Dl. Stavros Menegos, Directorul Entersoft pentru cercetare-dezvoltare, a fost selectat drept Directo ISOMAT isi imbunatateste prezenta pe plan international cu Entersoft Business Suite® Entersoft România întroduce soluția Entersoft Business Suite în regim de Software ca Serviciu (SaaS) Distribuitorii de medicamente generice aleg soluțiile Entersoft Entersoft deschide o filiala in Dubai Category: Evenimente Category: Newsletter Category: Kit de presa Category: Top Știri Category: Uncategorized @ro Products Clients Offices Downloads Financial statements Jobs press releases invest Benefits Prezentare profit net (EBITDA) - oricând Fluxuri de numerar, numerar adecvat, surse de lichiditate Aprobare plăți și procese de rutare Ciclu vânzări structurat Analiză eficiență vânzări Gestionare reclamații Indicatori (KPIs) pentru gestionarea stocului Vechimea și costul stocului inactiv Structură cost producție Trasabilitate loturi Actualizarea versiunilor pe internet (Web-based), sincronizarea clienților fără probleme Baza de cunoștințe la nivel de grup pentru a sprijini toți utilizatorii și toate procesele Lichiditate și indicatori (KPIs) pentru riscul de credit Monitorizare activități de business la nivel de grup Structură capital, parghii și indicatori (KPI) de lichiditate IAS - Actualizare on-line și comparare cu Sistemul Național de Contabilitate Profit brut - cost comanda online (pe linie de comandă) Ecran principal de navigare pentru activitatea zilnică a vânzătorilor Trasabilitatea cazurilor de suport Programare sarcini, calendar, disponibilitate, simplitate în atribuiri, replanificare întâlniri Alocare stocuri disponibile comenzilor clienților Scenarii reaprovizionare stoc MPS: Planificare producție MRP: Planificare necesar materiale, pe baza planului de producție Mai multe privilegii pentru accesul utilizatorilor Abilitatea de a dezvolta funcționalități suplimentare (personalizare) Revizie bugetară și proiecție on-line Top - cele mai bune surse de profit Afișare consolidată registru comerciant indiferent de rol (client-furnizor) Proces reconciliere contabilitate Rata retenție client Comenzi online prin intermediul dispozitivelor mobile Acord Nivel Servicii Eficiența servicii și control costuri suport Monitorizare conformitate cu acordul furnizorilor - reduceri Proces de reaprovizionare punct de vânzare Corecția automată cantități consumate, pe baza rezultatelor contorizării stocurilor Indicatori de eficiență a procesului de producție Instrumente flexibile de schimb de date cu sisteme terțe Consolidarea tuturor sistemelor de management al proceselor de afaceri Scenarii "What-if"/ impact asupra bugetului și a fluxului de numerar Analiză credit clienți Monitorizare încasări și planificare Bilanț și Declaratia de venituri (P&L) Ciclu execuție comenzi și indicatori (KPI-uri) Analiză concurență Planul de facturare a contractelor de asistență este încorporat în fluxurile de numerar previzionate Procese Servicii Client în continuă colaborare cu 'back office' Politică de control al stocurilor Infrastructură pentru implementarea oricărei scheme de lanț cu amănuntul (Retail) Statistici vânzări cu amanuntul "cos" Analiză marjă de profit brut Compilare buget cheltuieli și monitorizare on-line Datorii îndoielnice Prognoză vânzări și monitorizare on-line Justificare reducere clienți - analiză surse reducere Politica credit control Scheme loialitate Cost finanțare indirectă clienți Ciclu mediu de vânzări Cookies content Case studies Halkiadakis a îmbunătățit serviciul de comenzi datorită notificării imediate a depozitului central pentru începerea operațiunilor SARKK a îmbunătățit loialitatea clienților prin integrarea proceselor din 4 țări, având în vedere specificul fiecărei țări în parte. Grupul Sani/Ikos gestionează informațiile fragmentate din surse multiple de venituri/cheltuieli, pentru toate activitățile sale, unificând astfel activitățile financiare ale grupului. GRANTEX a îmbunătățit cu 98% acuratețea comenzilor furnizor cu cantitatea potrivită și la momentul potrivit pentru a evita rupturile de stoc. INTERWOOD a redus timpul de recuperare a datelor cu 75% și a îmbunătățit procesul de producție cu 73%. MAJAR MAJARIDI Bros. a crescut cu 96% viteza de deservire a clienților, reducând cu 90% costurile operaționale. B. KAFKAS A.E. a redus costurile de depozitare cu 100%, crescând productivitatea cu 95%. OIKOGENEIA STERGIOU AE a eliminat complet întârzierile în expedierea documentelor și a redus efectele asupra mediului. Casa Agricolă SPIROY gestionează eficient producția de răsaduri în exces. BP a redus timpul de înregistrare cu 100%, îmbunătățind calitatea datelor cu 95%. DELTA îmbunătățește productivitatea procesului de picking, oferind operatorilor un sistem handsfree care să-i ajute să pregătească comenzile mai rapid și mai ușor. CALIN a obținut o politică comercială și de prețuri unificată și controlul datelor financiare pentru toate magazinele sale. Unilever gestionează în mod eficient ciclul scurt de vânzare pentru caregoria de înghețată și crește timpul disponibil pentru livrare la punctele de vânzare. FAIS GROUP monitorizează și actualizează simultan stocul existent pentru cele 3 magazine online. Asociația farmaciștilor din Grecia de Vest optimizează gestiunea comenzilor și serviciile client. ROLCO reduce costurile logistice cu 88% și crește productivitatea angajaților cu 95%. Ioniki obține o imagine consolidată la nivel de grup prin implementarea unei platforme unice cu funcționalități încrucișate și control centralizat. Eureka reduce cu 85% timpul pentru comunicări și clarificări între echipele din fiecare țară și obține o imagine unificată pentru întregul grup. Cofetăriile Konstantinidis au îmbunătățit timpul de răspuns pentru a se alinia cu nevoile punctelor de vânzare, oferind servicii mai bune și îmbunătățirea experienței de cumpărare pentru clientul final. Vedeți cum Aerio Attikis a obținut îmbunătățirea timpului productiv redistribuit serviciilor cu valoare adăugată, facilitând în același timp luarea de decizii strategice bazate pe fiabilitatea datelor colectate. Shop & Trade a redus cu o medie de 26% timpul de procesare și gestionare a încasărilor și a livrărilor... Cum se poate realiza optimizarea strategiei de vânzări într-o organizație complexă? L'Oreal a îndeplinit nevoia de a-și consolida prezența în punctele de vânzare majore, inclusiv în farmacii, supermarketuri, saloane de înfrumusețare și magazine de cosmetice. Kotsovolos (Dixons) gestionează în mod eficient creșterea bruscă a comenzilor client în anumite perioade din an, cum ar fi Black Friday. Kotsovolos (Dixons) a transformat o cantitate imensă de date într-o bogăție de informații, obținând o mai bună înțelegere a comportamentului consumatorilor. Hotelurile Chandris au redus cu 50% timpul necesar obținerii rezultatelor financiare și a raportării, reducând cu 50% costurile de imprimare. Europa Profil Aluminium a îmbunătățit cu 100% calitatea datelor, reducând cu 90% timpul de înregistrare. Hellenic Diaries a reușit să gestioneze înregistrările din tot procesul de vânzare, reducând astfel erorile de comunicare dintre vânzători și sediu. Eurochartiki a îmbunătățit cu 35% gestiunea timpului, crescând cu 75% numărul de vizite în planul zilnic de vizite. Apivita a redus cu 60% timpul de pregătire al echipei sale de vânzări, crescând cu 20% numărul de vizite. Afla cum. Inart a redus timpul de introducere a datelor în CRM cu 80%, crescând numărul de vizite cu 10% și vânzările cu 20%. Vezi cum. Amvyx într-o perioadă scurtă de timp a îmbunătățit funcționarea Centrului de stocare și distribuție prin computerizarea procedurilor sale. VIACAR reduce cu 40% erorile în gestionarea stocurilor versus comenzi, realizând o îmbunătățire cu 40% a nivelului de servire, fără modificarea resurselor. Afla cum. MEVGAL a reușit să reducă cu 30% lipsa de pe rafturile clienților datorită înregistrării în timp util a stocurilor, reducând cu 40% timpul de prezență la punctul final. MATI-MATI a crescut cu 90% viteza de actualizare a datelor în ERP, economisind timp. Alchimica a reușit să unifice procedurile din cele 8 departamente diferite ale sale, astfel încât informațiile să poată fi accesate și vizualizate într-un singur sistem. Alpha Marine îmbunătățește implicarea umană și facilitează activitatea zilnică a personalului prin îmbunătățirea calității muncii. Aflați cum. Smart solutions Articles Featured Service used Management types Statements Benefits levels Smart solutions categories Blog Categories