Managementul marketingului


SEGMENTAREA CLIENTULUI
Designer de segmentare utilizator final, analiză ΑΒC, analiză RFM

Mai mult..

CAMPANII
Media, Tipuri, Poștă, SMS, Liste, Organizarea-atribuirea sarcinilor individuale, Analiza răspunsului la campanie

Mai mult...

NEWSLETTERE
Editor HTML încorporat, asistența furnizorilor Moosend și Mailchimp, analiză comparativă a interconectării

Mai mult...

EVENIMENTE
Liste de invitații, participări și înregistrări, costuri și venituri preconizate

Mai mult...

LOIALITATEA CLIENȚILOR
Proiectare flexibilă a schemei de loialitate, operațiune între companii (francizați), răscumpărare în mai multe moduri

Mai mult...

ORGANIZARE MERCHANDISING & SONDAJE
Planuri de promovare cu amănuntul, analiza rezultatelor, analiza concurenței, chestionare / sondaje bazate pe web

Mai mult...

Segmentarea clienților

  • Interfață grafică intuitivă (drag & drop)
  • Segmentarea cu criterii statice nelimitate (de exemplu, geografice, demografice, răspunsuri la sondaje) sau criterii dinamice (de exemplu, cifra de afaceri, frecvența cumpărăturilor, mixul de produse, numărul de apeluri etc.)
  • Plafoane pentru separarea „segmentelor” peste fiecare scenariu rezultat
  • Tehnici incorporate de grupare a datelor exploatate (clasificare ABC, analiza RFM )
  • Generarea automată de liste pentru acțiuni de marketing
Cele mai bune acțiuni vizate în funcție de grupul de clienți (segment)
Înțelegere mai profundă a preferințelor și nevoilor clienților
Alocarea mai eficientă a resurselor de vânzări și marketing
Maximizați vânzările încrucișate/ up-selling

Campanii

  Organizare

  • Crearea masivă de campanii (DM)
  • Înregistrarea datelor campaniei
  • Crearea listei de clienți

  Obiective

  • Bugetul veniturilor
  • Bugetul de cost
  • Analiza echilibrată a ratei de răspuns

  Execuţie

  • Exportați lista de clienți
  • Importați-calculați răspunsurile
  • ROI și evaluarea răspunsurilor

  Evaluare

  • KPI-uri ale campaniei
  • Comparați campaniile
  • Eficacitatea campaniei

Integrarea CTI

  • Interconectare cu centrele de apelare TAPI protocol v 2.0 sau mai nou. Abilitatea de a înregistra apeluri.
  • Interfață integrată cu Entersoft CRM. Inițiați un apel telefonic de la un contact CRM existent sau Ad-hoc.
  • Exemple de scenarii de utilizareCRM și call center:

- Telesales - Telemarketing: Capacitate de ofertare automată

- Sondaje de marketing

- Help Desk: Monitorizarea cererilor, reclamațiilor. Abilitatea de a crea următoarea acțiune și atribuire directă.

Prin intermediul SMS

  • SMS sau MMS cu informații despre produse, oferte și reduceri
  • Notificare automată în funcție de starea unei sarcini (de ex. „Numărul comenzii dvs.: 1Z67110-900 a fost finalizat”)
  • Campanii SMS
  • Suport al tuturor furnizorilor cunoscuți

Buletine informative

Crearea și procesarea buletinelor informative din cadrul aplicației.

 

Asistență (suplimentara) a furnizorilor de e- mail MailChimp & Moosend.

 

Editor HTML încorporat:

  • Posibilitatea de a edita pagini HTML
  • Bara de instrumente de formatare completă (modificați fontul, culoarea etc., adăugați linkuri, videoclipuri și fotografii)

Evenimente

Organizare
Bugetare
Participări
Oportunități (oportunități de vânzare)
Rata de câștig și rentabilitatea investiției

Loialitatea clienților

ORGANIZAȚI DATE
Date demografice Căutare după mai multe criterii (card, nume, telefon etc.)
REGULI PENTRU PREMII

Sistem de descriere a politicii de loialitate foarte flexibil

PROMOȚII PENTRU MEMBRII CLUBULUI
Oferte de produse privilegiate Campanii speciale cu știri și promoții pentru membri (SMS, e-mail, telefon etc.)
RAPOARTE DE LOIALITATE
Analize de vânzări pentru activitatea membrilor Preferințele membrilor pentru produse și mărci

Chestionare și sondaje

Proiectare ușoară a chestionarului cu diferite tipuri de răspunsuri, liste derulante etc.

Accesați clienții cu un răspuns specific. Crearea listei de clienți pentru utilizare ulterioară.

Crearea automată a tabloului de bord pentru analiza răspunsului pe baza structurii sale.