Management type: SISTEME DE INFORMARE

6

Mai multe privilegii pentru accesul utilizatorilor

Sistem bazat pe reguli pentru drepturile de acces ale utilizatorilor la date, la nivelul grupurilor de utilizatori (roluri) și în orice detaliu (de la categorii întregi de date sau procese la ecrane, câmpuri, documente specifice, rânduri etc.).

Abilitatea de a dezvolta funcționalități suplimentare (personalizare)

Sistemul oferă mai multe instrumente de dezvoltare pentru personalizare suplimentară de către personalul specializat fără implicarea Entersoft (ecrane, rapoarte, rapoarte grafice, prevenirea erorilor utilizatorilor, actualizări ale datelor financiare, proiectarea ecranelor de intrare, a acțiunilor, a fluxurilor de lucru, a metodelor de căutare și navigare, mementouri etc.).

Instrumente flexibile de schimb de date cu sisteme terțe

Mecanisme simple de introducere a datelor (de exemplu, copiere-lipire), dar și scenarii complexe de schimb de date cu alte aplicații, bazate pe standarde internaționale standard și stabilite (txt, XML, excel, acces, conexiune OleDB etc.).

Consolidarea tuturor sistemelor de management al proceselor de afaceri

Toate procesele tuturor departamentelor sunt proiectate în funcție de nevoile fiecărui rol de utilizator. Sistemele terță parte sunt fie integrate în sistemul central cu fluxuri de date automate adecvate, fie eliminate. Ca urmare, costurile de gestionare sunt reduse la minimum.