Financiare


CONTABILITATE
Fintechs, Tranzacții Bancare, Mijloace Fixe, Cărți electronice myDATA, facturare electronică

Mai mult...

DESCHIDERE CONTURI ȘI CONTROL CREDIT
Organizarea si planificarea încasărilor, Controlul creditelor

Mai mult...

PROIECTE & CONTRACTE
Management de proiect

Mai mult...

CHELTUIELI ȘI CENTRE DE COST
Costul pe activitate, Alocarea costurilor, Analiza costurilor operaționale

Mai mult...

BUGETARE ȘI FLUX DE NUMERAR
Instrumente dinamice de bugetare și flux de numerar automat din mai multe surse

Mai mult...

RAPORTARE FINANCIARĂ
Analiza veniturilor și a cheltuielilor, KPI-urile de lichiditate, structura capitalului, profitabilitatea etc

Mai mult...

Harta sarcinilor departamentului financiar

CONTABILITATE

MANAGEMENT FINANCIAR

  Sarcini zilnice

  • Introducere Cheltuieli
  • Facturarea clientului
  • Contactare client pentru incasari
  • Contactare banca
  • Salarizare lunara
  • Plăți impozite

  Perioade de închidere și reconciliere

  • Reconciliere TVA – declarație TVA
  • Echilibrarea acordurilor cu clienții și furnizorii
  • Programați plățile catre furnizori
  • Reconciliere contabilă - Solduri lunare

  Organizați și controlați

  • Controlul creditului
  • Monitorizați centrele de cost
  • Aprobari de plata
  • Monitorizarea contractelor
  • Bilanț și rezultate

  Previziune și planificare

  • Indicatori KPI
  • Analiza profitabilitatii
  • Prognoza fluxului de numerar
  • Bugetare și revizuire
  • Organizarea proceselor

Contabilitate si management fiscal

Deschidere conturi și controlul creditului

Organizați și planificați încasările

  • Formularea și implementarea politicii de creditare
  • Separarea contabilității de creanțe

  • Trimiteți e-mailuri automate, SMS și scrisori cu privire la solduri
  • Scrisori de memento pentru solduri restante cu diferite niveluri de severitate
  • Crearea unui plan de comunicare periodică pentru colectarea debitelor cu prioritizarea corespunzătoare
  • Înregistrarea ușoară a detaliilor de contact de către directorii desemnați
  • Verificarea rambursărilor, promisiunilor de plată, implicite, programarea comunicărilor viitoare
  • Înregistrarea reclamațiilor și diseminarea în întreaga afacere a imaginii cazurilor clienților
  • Instrumente de analiză și monitorizare a eficienței încasărilor (ratele de rambursare, obiectivele de colectare, numărul/durata apelurilor etc.)

Controlul creditului

Evaluarea clienților

  • Evaluarea comportamentului creditului pe baza KPI-urilor financiare
  • Analiza ABC
  • Evaluarea ICAP pe baza datelor generale ale pieței/industriei

Exemple de control al creditului

  • Limite de credit - Plafon glisant dinamic - Risc
  • Suma maximă a comanzii
  • Zile de întârziere a plății

Tipuri pe control

  • Online
  • De la distanță
  • Niveluri de sumă pe rol, de exemplu, până la Χ sumă la CFO
  • În timpul comenzii pe teren (SFA mobil)
  • Prin aplicația web (Entersoft Request-For-Approval)

Proiecte & Contracte

Informație

01

  • Colectarea datelor formează toate părțile unui proiect
  • Actualizări online
  • P&L proiect
  • Detaliere (Drill Down)

Proiectare proiect

02

  • Cercetare
  • Definirea sarcinii
  • Planificarea resurselor
  • Buget

Execuția proiectului

03

  • Planificarea si repartizarea sarcinilor
  • Executarea sarcinii

Facturare

04

  • Foile de pontaj
  • Cheltuielile terților
  • Facturarea automată a serviciilor

Centre de cheltuieli și costuri

  • Costuri bazate pe activitate (ABC) pentru activități, produse, canale de distribuție, clienți

  • Fișe de alocare cu %, ponderi sau criterii dinamice (de ex. alocarea costurilor administrative către sucursale, pe baza contribuției acestora la cifra de afaceri!)

  • Alocări online sau retroactive cu posibilitatea identificării centrelor de cost pe „linie” de cheltuieli

  • Detaliați originea costurilor

  • Bugetarea pe centru de cost și controlul timpuriu al depășirilor

  • P&L in timp real

Bugetarea

Monitorizarea bugetului tuturor departamentelor din sistem cu o serie de instrumente pentru ușurința de compilare (date istorice, aplicarea în bloc a operațiunilor aritmetice, transfer în excel etc.) și raportarea automată gata de utilizare a progresului execuției bugetului în cuburi și tablouri de bord.

Bugetul de cheltuieli
Bugetul de achiziție
Bugetul de amortizare
Bugetul de productie
Bugetul P&L
Obiective de vânzări
  • Monitorizare on-line / în timp real a execuției bugetului
  • Controlul în timp util al punctelor de întârziere a veniturilor și depășirea costurilor
  • Predicția în timp util a problemelor viitoare de lichiditate
  • Prognoza costurilor de producție și rentabilitatea produselor
  • Măsoară (CE este monitorizat) și Dimensiuni (DUPA CE este monitorizat)
  • Drepturi de utilizator, verificări, aprobări istoricul modificărilor, domenii de responsabilitate
  • Modele de calendarizare de ex. în funcție de sezonalitatea articolului
  • Configurare de sus în jos cu distribuția totalurilor pe dimensiuni (pe nivel)
  • Pornind de la sumele din anii anteriori (+/-)
  • Integrare Microsoft Excel (copiere, editați, lipiți)

Fluxul de numerar

Sistemul creează online imaginea fluxului de numerar în mod automat, folosind metodele de plată și toate datele de prognoză a rambursării din fiecare subsistem și le integrează în sistem:

  • Deținerile reale de numerar (folosind și „valeur”)
  • Rambursările preconizate ale facturilor și titlurilor în funcție de scadența acestora
  • Fluxurile de numerar așteptate bazate pe acorduri comerciale (credit pentru cifra de afaceri etc.)
  • Intrările și ieșirile planificate de numerar bazate pe deservirea preconizată a comenzilor de cumpărare și vânzare deschise și a decontării convenite între acestea
  • Declarația de impozit și/sau previziunile de rambursare a impozitului
  • Conversia estimată în numerar a veniturilor și cheltuielilor viitoare bugetate
  • Posibila apariție a unor evenimente excepționale (scenarii risc-oportunitate)

Prezintă toate acestea în 4 coloane distincte (pe baza „certitudinii”) și oferă detalii pentru justificarea/analiza provenienței sumelor. În același timp, permite cu criterii simple schimbarea dinamică a afișajului pentru grupările și totalurile de lichiditate așteptate după: Bancă, Contract, Proiect, Sucursală, Centru de cost/Profit, Perioada de timp (zi, săptămână, 15 săptămâni, lună).

Raportare financiară

 

Raportare financiară prin Excel

KPI-uri de lichiditate

Analiza veniturilor si costurilor

Descărcați fișierul PDF

cu Raportul detaliat de certificare al Entersoft Business Suite

Entersoft Business Suite ERP, ERP pentru Productia în mod mixt a finalizat programul de certificare al Technology Evaluation Centers (TEC), cel mai important furnizor online din lume de instrumente de selecție de software, servicii și materiale de cercetare, care ajută companiile să evalueze și să selecteze cel mai bun software de întreprindere pentru nevoile lor.

Entersoft este unul dintre puținii furnizori de software de afaceri din Europa Centrală și de Est care are software-ul certificat de TEC. Entersoft Business Suite ERP a dovedit că concurează dinamic pe piața globală de software de afaceri, cu o puternica extindere în mai multe țări.