Cofetăriile Konstantinidis au îmbunătățit timpul de răspuns pentru a se alinia cu nevoile punctelor de vânzare, oferind servicii mai bune și îmbunătățirea experienței de cumpărare pentru clientul final.
Konstantinidis a ales sistemul software integrat de la Entersoft și colaborarea cu..
Konstantinidis a ales sistemul software integrat de la Entersoft și colaborarea cu Logon SA, partener certificat Entersoft, care deservește toate punctele de vânzare și oferă soluții avansate de service și de business, interconectare carduri de credit, programe de fidelizare a clienților, funcții de backoffice (contabilitate, achiziții, marketing) și trasabilitate, producție și urmărire a costurilor.
Vedeți cum Aerio Attikis a obținut îmbunătățirea timpului productiv redistribuit serviciilor cu valoare adăugată, facilitând în același timp luarea de decizii strategice bazate pe fiabilitatea datelor colectate.
Entersoft a creat o legătură de comunicare bidirecțională flexibilă între trei sisteme..
Entersoft a creat o legătură de comunicare bidirecțională flexibilă între trei sisteme cu structură diferită (ERP, CRM, Facturare) pentru colectarea zilnică și disponibilitatea veniturilor reale ale companiei de la clienții B2B și B2C prin automatizarea intrării lor în sistem.
Shop & Trade a redus cu o medie de 26% timpul de procesare și gestionare a încasărilor și a livrărilor…
...Prin alegerea Entersoft Business Suite (EBS) , cu un sistem integrat ERP..
…Prin alegerea Entersoft Business Suite (EBS) , cu un sistem integrat ERP si WM pentru toate departamentele companiei , integrând toate procesele (BI – achiziții – WMS – încasări) și controlul acestora printr-o singură platformă, reducând în același timp cu 40 % orele suplimentare efectuate de către personalul din depozite și cu 70% erorile de gestionare a depozitelor.
Cum se poate realiza optimizarea strategiei de vânzări într-o organizație complexă? L’Oreal a îndeplinit nevoia de a-și consolida prezența în punctele de vânzare majore, inclusiv în farmacii, supermarketuri, saloane de înfrumusețare și magazine de cosmetice.
L'Oréal a ales Entersoft Mobile SFA® în principal pentru flexibilitatea sa în..
L’Oréal a ales Entersoft Mobile SFA® în principal pentru flexibilitatea sa în personalizare , pe baza nevoilor foarte specifice ale departamentului de vânzări. Funcționalitățile multiple ale soluției, au ajutat la planificarea lansării produsului pe baza analizei de piață, la minimizarea vizitelor „inutile”, la îmbunătățirea și controlul reducerilor pentru toate lanțurile de FMCG, la comanda prin fotografii , și în monitorizarea eficientă a cotei de raft , în raport cu obiectivele.
Kotsovolos (Dixons) gestionează în mod eficient creșterea bruscă a comenzilor client în anumite perioade din an, cum ar fi Black Friday.
Reproiectarea centrului logistic KOTSOVOLOS, prin platforma aberon WMS, s-a bazat pe implementarea..
Reproiectarea centrului logistic KOTSOVOLOS, prin platforma aberon WMS, s-a bazat pe implementarea soluțiilor Pick to cart, Pick to palet, scanare RF, Mobile printing – etichetare și Data collector, îmbunătățind performanța lanțului de aprovizionare „până la ultima linie de comandă”, deservind simultan sute de comenzi mici cu timpi scurți de livrare în sute de puncte diferite din Grecia.
Kotsovolos (Dixons) a transformat o cantitate imensă de date într-o bogăție de informații, obținând o mai bună înțelegere a comportamentului consumatorilor.
Entersoft CRM, combinat cu instrumentele integrate de segmentare și business intelligence au..
Entersoft CRM, combinat cu instrumentele integrate de segmentare și business intelligence au fost cele care au preluat și au salutat cantitatea uriașă de date. În același timp, prin sistemul Entersoft Retail și instrumentele sale de segmentare, se efectuează analiza datelor a milioane de tranzacții și se realizează targetarea anumitor clienți din baza de date pentru implementarea campaniilor de marketing.
Hotelurile Chandris au redus cu 50% timpul necesar obținerii rezultatelor financiare și a raportării, reducând cu 50% costurile de imprimare.
Cu ajutorul Entersoft Business Suite compania a reușit să organizeze procesele de..
Cu ajutorul Entersoft Business Suite compania a reușit să organizeze procesele de Achiziții, Costuri, Bugetare, P&L și Gestiune financiară, prin utilizarea informațiilor în toate dimensiunile afacerii. Departamentul de Gestiune financiară este acum capabil să genereze rezultate consolidate, situații financiare, raportare lunară pentru management și să realizeze cu ușurință plata salariilor angajaților și plata facturilor furnizorilor.
Europa Profil Aluminium a îmbunătățit cu 100% calitatea datelor, reducând cu 90% timpul de înregistrare.
Cu ajutorul soluției Entersoft Mobile CRM/SFA, compania a organizat procese critice pentru..
Cu ajutorul soluției Entersoft Mobile CRM/SFA, compania a organizat procese critice pentru activitatea sa comercială, precum segmentarea clienților, gestiunea contactelor, gestiunea oportunităților de vânzare, planul de vizite, monitorizarea serviciilor clienți și controlul tehnic, etc.
Hellenic Diaries a reușit să gestioneze înregistrările din tot procesul de vânzare, reducând astfel erorile de comunicare dintre vânzători și sediu.
Soluția Entersoft Mobile CRM / SFA a fost implementată în toate cele..
Soluția Entersoft Mobile CRM / SFA a fost implementată în toate cele trei țări în care Greek Dairies sunt active, pentru a automatiza procesele din supermarketuri, en-gros și retaileri. Acum toate datele sunt măsurabile, de la timpul consumat de către vânzători, până la munca depusă în fiecare moment, oferind o imagine clară a performanței fiecărui angajat și, în consecință, a echipei.
In cadrul Entersoft implementăm o serie de măsuri stricte pentru a limita răspândirea virusului, vaccinarea fiind arma dominantă, protejând sănătatea angajaților și a familiilor acestora, a clienților și partenerilor noștri, dar și menținând angajamentul nostru constant față de aceștia pentru asigurarea continua și neîntrerupta a serviciilor și a suportului.
#StayHealthy #StaySafe #SmileBehindMasks
Ενημέρωση σχετικά με τον COVID-19
Στην Entersoft εφαρμόζουμε μια σειρά αυστηρών μέτρων για τον περιορισμό της εξάπλωσης του ιού, σύμφωνα με τις οδηγίες του Εθνικού Οργανισμού Δημόσιας Υγείας, προστατεύοντας την υγεία των εργαζομένων και των οικογενειών τους, των πελατών και των συνεργατών μας, αλλά και διατηρώντας παράλληλα τη συνεχή μας δέσμευση απέναντί τους για αδιάλειπτη και απρόσκοπτη παροχή υπηρεσιών και υποστήριξης. Παρέχουμε υποδομές για τηλεργασία στην πλειοψηφία των στελεχών μας και συνεργαζόμαστε χρησιμοποιώντας στο μέγιστο βαθμό τηλεδιασκέψεις.
Από την αρχή της κρίσης αυτής, παρακολουθούμε στενά τις εξελίξεις δρώντας έγκαιρα και ελπίζουμε πως, μέσα από την ατομική ευθύνη και τη συλλογική προσπάθεια, θα επιστρέψουμε σύντομα στην κανονικότητα. Όλοι μαζί!