Customer Stories

Filtrați după industrie 

Eureka reduce cu 85% timpul pentru comunicări și clarificări între echipele din fiecare țară și capătă o imagine corporatista unificată.

Entersoft ERP a actualizat și modernizat digital toate părțile companiei, dezvoltând procese..

Entersoft ERP a actualizat și modernizat digital toate părțile companiei, dezvoltând procese automate moderne și oferind vizibilitate imediată și completă în informații, analize transversale, raportare de grup, solduri, consolidari etc.

ISOMAT are acum o imagine în timp real pentru toate procesele companiei, cum ar fi producția, distribuția, monitorizarea, comenzile, depozitul, contabilitatea și managementul financiar, campaniile de marketing, istoricul clienților etc.

Cu Entersoft Business Suite®, compania a reușit să omogenizeze informațiile din toate..

Cu Entersoft Business Suite®, compania a reușit să omogenizeze informațiile din toate țările prin consolidarea tuturor datelor sale într-un sistem central de informații. De asemenea, cu Entersoft CRM / SFA® are o înregistrare detaliată și în timp real a ciclului de vânzări, a clienților și a politicii comerciale, actualizând serviciile furnizate clienților de către reprezentanții Departamentului de vânzări.

Brităriile Karamolegos au redus cu 20% erorile din procesele de depozitare Back Office, îmbunătățind cu 40% diferențele dintre numărul de inventar fizic comparativ cu inventarul din WMS.

Cu Entersoft WMS, compania automatizează procesele lanțului de aprovizionare, având la dispoziție..

Cu Entersoft WMS, compania automatizează procesele lanțului de aprovizionare, având la dispoziție informații în timp real. Prin mediul ERP integrat, s-a eliminat pierderea de timp pe punțile consumatoare de timp și s-a realizat sincronizarea stocului în timp real între ERP – WMS. În același timp, timpul total de execuție a colectărilor a fost îmbunătățit, în timp ce conducerea are acum acces la informații valoroase pentru a consolida deciziile de afaceri.

Vedeți cum Aerio Attikis a obținut o creștere a timpului productiv redistribuit la servicii cu valoare adăugată facilitând în același timp luarea de decizii strategice bazate pe fiabilitatea datelor colectate.

Entersoft a creat o legătură de comunicare bidirecțională flexibilă între trei sisteme..

Entersoft a creat o legătură de comunicare bidirecțională flexibilă între trei sisteme cu structură diferită (ERP, CRM, Facturare) pentru colectarea zilnică și disponibilitatea veniturilor reale ale companiei de la clienții B2B și B2C prin automatizarea intrării lor în sistem.

Shop & Trade a redus cu o medie de 26% timpul de procesare și gestionare a încasărilor și a livrărilor…

...Prin alegerea Entersoft Business Suite (EBS) , cu un sistem integrat ERP..

…Prin alegerea Entersoft Business Suite (EBS) , cu un sistem integrat ERP si WM pentru toate departamentele companiei , integrând toate procesele (BI – achiziții – WMS – încasări) și controlul acestora printr-o singură platformă, reducând în același timp cu 40 % orele suplimentare efectuate de către personalul din depozite și cu 70% erorile de gestionare a depozitelor.

Cum se poate realiza optimizarea strategiei de vânzări într-o organizație complexă? L’Oreal a îndeplinit nevoia de a-și consolida prezența în punctele de vânzare majore, inclusiv în farmacii, supermarketuri, saloane de înfrumusețare și magazine de cosmetice.

L'Oréal a ales Entersoft Mobile SFA® în principal pentru flexibilitatea sa în..

L’Oréal a ales Entersoft Mobile SFA® în principal pentru flexibilitatea sa în personalizare , pe baza nevoilor foarte specifice ale departamentului de vânzări. Funcționalitățile multiple ale soluției, au ajutat la planificarea lansării produsului pe baza analizei de piață, la minimizarea vizitelor „inutile”, la îmbunătățirea și controlul reducerilor pentru toate lanțurile de FMCG, la comanda prin fotografii , și în monitorizarea eficientă a cotei de raft , în raport cu obiectivele.

Kotsovolos (Dixons) a transformat o cantitate imensă de date într-o bogăție de informații, obținând o mai bună înțelegere a comportamentului consumatorilor.

Entersoft CRM, combinat cu instrumentele integrate de segmentare și business intelligence au..

Entersoft CRM, combinat cu instrumentele integrate de segmentare și business intelligence au fost cele care au preluat și au salutat cantitatea uriașă de date. În același timp, prin sistemul Entersoft Retail și instrumentele sale de segmentare, se efectuează analiza datelor a milioane de tranzacții și se realizează targetarea anumitor clienți din baza de date pentru implementarea campaniilor de marketing.

Hellenic Dairies a reușit să gestioneze înregistrarile din procesul universal de vânzare în toate etapele, reducând erorile de comunicare dintre vânzători și sediu.

Soluția Entersoft Mobile CRM / SFA a fost implementată în toate cele..

Soluția Entersoft Mobile CRM / SFA a fost implementată în toate cele trei țări în care Greek Dairies sunt active, pentru a automatiza procesele din supermarketuri, en-gros și retaileri. Acum toate datele sunt măsurabile, de la timpul consumat de către vânzători, până la munca depusă în fiecare moment, oferind o imagine clară a performanței fiecărui angajat și, în consecință, a echipei.

Apivita a redus cu 60% timpul de pregătire al echipei sale de vânzări, crescând cu 20% numărul de vizite. Afla cum.

Software - ul inovativ Entersoft CRM & Sales Force Automation (SFA) a..

Software – ul inovativ Entersoft CRM & Sales Force Automation (SFA) a facilitat accesul departamentelor de vânzări, marketing și merchandising la toate informațiile importante în orice moment și în timp real , prin intermediul unei platforme ușor de utilizat, atingând un nivel ridicat al serviciilor.