Cu ajutorul soluției Aberon Vision Picking, terminalele wireless (interfața rula pe un PDA) au fost înlocuite cu ochelari inteligenți pentru fiecare operator, care utilizează o aplicație pentru citirea codului de bare pe care utilizatorul îl vede și îl scanează automat, datorită unei mici camere de înaltă rezoluție care este integrată în ochelarii inteligenți.
Arhive: Case studies
CALIN a obținut o politică comercială și de prețuri unificată și controlul datelor financiare pentru toate magazinele sale.
19/01/2024
Cu ajutorul soluțiilor Entersoft Business Suite (EBS) și Entersoft Retail, cel mai mare pariu câștigat a fost unificarea diferitelor fluxuri și proceduri, precum și transferul fiabil și în timp real de date referitoare la comenzile furnizori (comenzi furnizori, rapoarte de vânzări) pentru toate punctele de vânzare. Sistemul central de informații al CALIN Grecia actualizează automat informațiile în sistemul CALZEDONIA SPA ITALIA, fără a fi nevoie de intervenție umană, timp suplimentar sau utilizarea unei terțe aplicații.
Unilever gestionează în mod eficient ciclul scurt de vânzare pentru caregoria de înghețată și crește timpul disponibil pentru livrare la punctele de vânzare.
19/01/2024
Cu ajutorul Entersoft Pocketbiz xVan/SFA, Unilever a îmbunătățit nu doar viteza de colectare a informației de la punctele de vânzare, dar și posibilitatea de a procesa și exploata imediat datele printr-o varietate bogată de rapoarte, atingând astfel principalul obiectiv al proiectului; creșterea productivității printr-o mai bună gestiune a timpului. În același timp, întregul lanț a obținut beneficii și a fost modernizat, îmbunătățind imaginea brandului pentru produsele gestionate de Unilever Cipru.
FAIS GROUP monitorizează și actualizează simultan stocul existent pentru cele 3 magazine online.
19/01/2024
Implementarea inovatoare a unui scenariu omnichannel automatizat oferit de soluțiile Entersoft, unde pentru fiecare vânzare (fie din magazinul fizic, fie din cel online) se crează în mod automat o rezervare în baza unor algoritmi de prioritizare, cu lansarea simultană a unui proces de intra-transfer, până când articolul ajunge la punctul final de facturare.
Asociația farmaciștilor din Grecia de Vest optimizează gestiunea comenzilor și serviciile client.
19/01/2024
SEFAR a ales parteneriatul cu Optimum, membru al grupului Entersoft, alegând sistemul său inovator de management al depozitelor Aberon. Sistemul a fost conceput pentru a monitoriza continuu volumul de lucru din depozit si pentru a calcula când să înceapă execuția fiecărei comenzi pentru a fi gata la timp, hotărând în mod automat ce comenzi să trimită spre execuție și care este momentul oportun de trimitere pentru a fi gata la timp (just in time).
ROLCO reduce costurile logistice cu 88% și crește productivitatea angajaților cu 95%.
19/01/2024
Prin implementarea soluției Entersoft Business Suite (ERP, CRM, SFA, Service, WMS, Producție). Cea mai mare inovație a proiectului de implementare a constat în integrarea soluției WMS cu subsistemul de Producție. Această interconectare acoperă întregul areal de operațiuni logistice (inbound/interne/outbound), de la recepția și înregistrarea consumurilor de materie primă, la planificarea liniilor de producție cu trasabilitate completă pentru fiecare etapă, separând produsele (semi)-finite de rebuturi, picking separat pentru comenzi inbound și comenzi client pregătite pentru livrare, cât și monitorizarea fișei de transporturi la poarta fabricii, cu statistici utile și indicatori de productivitate.
Ioniki obține o imagine consolidată la nivel de grup prin implementarea unei platforme unice cu funcționalități încrucișate și control centralizat.
19/01/2024
Beneficiază acum de un ecosistem digital unificat și bine structurat, cu posibilitate de scalare, utilizând soluțiile intergrate Entersoft Business Suite (EBS), Entersoft WMS, Entersoft Mobile (CRM, SFA) și Entersoft xVan.
Eureka reduce cu 85% timpul pentru comunicări și clarificări între echipele din fiecare țară și obține o imagine unificată pentru întregul grup.
23/06/2021
Entersoft ERP a actualizat și modernizat digital toate părțile companiei, dezvoltând procese automate moderne și oferind vizibilitate imediată și completă în informații, analize transversale, raportare de grup, solduri, consolidari etc.
Cofetăriile Konstantinidis au îmbunătățit timpul de răspuns pentru a se alinia cu nevoile punctelor de vânzare, oferind servicii mai bune și îmbunătățirea experienței de cumpărare pentru clientul final.
18/01/2024
Konstantinidis a ales sistemul software integrat de la Entersoft și colaborarea cu Logon SA, partener certificat Entersoft, care deservește toate punctele de vânzare și oferă soluții avansate de service și de business, interconectare carduri de credit, programe de fidelizare a clienților, funcții de backoffice (contabilitate, achiziții, marketing) și trasabilitate, producție și urmărire a costurilor.
Vedeți cum Aerio Attikis a obținut îmbunătățirea timpului productiv redistribuit serviciilor cu valoare adăugată, facilitând în același timp luarea de decizii strategice bazate pe fiabilitatea datelor colectate.
23/11/2020
Entersoft a creat o legătură de comunicare bidirecțională flexibilă între trei sisteme cu structură diferită (ERP, CRM, Facturare) pentru colectarea zilnică și disponibilitatea veniturilor reale ale companiei de la clienții B2B și B2C prin automatizarea intrării lor în sistem.