Arhive: Case studies

Brităriile Karamolegos au redus cu 20% erorile din procesele de depozitare Back Office, îmbunătățind cu 40% diferențele dintre numărul de inventar fizic comparativ cu inventarul din WMS.

Cu Entersoft WMS, compania automatizează procesele lanțului de aprovizionare, având la dispoziție informații în timp real. Prin mediul ERP integrat, s-a eliminat pierderea de timp pe punțile consumatoare de timp și s-a realizat sincronizarea stocului în timp real între ERP – WMS. În același timp, timpul total de execuție a colectărilor a fost îmbunătățit, în timp ce conducerea are acum acces la informații valoroase pentru a consolida deciziile de afaceri.

Vedeți cum Aerio Attikis a obținut o creștere a timpului productiv redistribuit la servicii cu valoare adăugată facilitând în același timp luarea de decizii strategice bazate pe fiabilitatea datelor colectate.

Entersoft a creat o legătură de comunicare bidirecțională flexibilă între trei sisteme cu structură diferită (ERP, CRM, Facturare) pentru colectarea zilnică și disponibilitatea veniturilor reale ale companiei de la clienții B2B și B2C prin automatizarea intrării lor în sistem.

Shop & Trade a redus cu o medie de 26% timpul de procesare și gestionare a încasărilor și a livrărilor…

…Prin alegerea Entersoft Business Suite (EBS) , cu un sistem integrat ERP si WM pentru toate departamentele companiei , integrând toate procesele (BI – achiziții – WMS – încasări) și controlul acestora printr-o singură platformă, reducând în același timp cu 40 % orele suplimentare efectuate de către personalul din depozite și cu 70% erorile de gestionare a depozitelor.

Cum se poate realiza optimizarea strategiei de vânzări într-o organizație complexă? L’Oreal a îndeplinit nevoia de a-și consolida prezența în punctele de vânzare majore, inclusiv în farmacii, supermarketuri, saloane de înfrumusețare și magazine de cosmetice.

L’Oréal a ales Entersoft Mobile SFA® în principal pentru flexibilitatea sa în personalizare , pe baza nevoilor foarte specifice ale departamentului de vânzări. Funcționalitățile multiple ale soluției, au ajutat la planificarea lansării produsului pe baza analizei de piață, la minimizarea vizitelor „inutile”, la îmbunătățirea și controlul reducerilor pentru toate lanțurile de FMCG, la comanda prin fotografii , și în monitorizarea eficientă a cotei de raft , în raport cu obiectivele.

Kotsovolos (Dixons) a transformat o cantitate imensă de date într-o bogăție de informații, obținând o mai bună înțelegere a comportamentului consumatorilor.

Entersoft CRM, combinat cu instrumentele integrate de segmentare și business intelligence au fost cele care au preluat și au salutat cantitatea uriașă de date. În același timp, prin sistemul Entersoft Retail și instrumentele sale de segmentare, se efectuează analiza datelor a milioane de tranzacții și se realizează targetarea anumitor clienți din baza de date pentru implementarea campaniilor de marketing.

Hellenic Dairies a reușit să gestioneze înregistrarile din procesul universal de vânzare în toate etapele, reducând erorile de comunicare dintre vânzători și sediu.

Soluția Entersoft Mobile CRM / SFA a fost implementată în toate cele trei țări în care Greek Dairies sunt active, pentru a automatiza procesele din supermarketuri, en-gros și retaileri. Acum toate datele sunt măsurabile, de la timpul consumat de către vânzători, până la munca depusă în fiecare moment, oferind o imagine clară a performanței fiecărui angajat și, în consecință, a echipei.