Benefit level: Funcţional

Aprobare plăți și procese de rutare

Gestionarea și planificarea plăților. Proceduri de aprobare. Crearea automată a cecurilor sau a ordinelor de plată bancare. Vizualizare în masă și managementul tuturor obligațiilor la nivelul companiilor din grup.

Ciclu vânzări structurat

Designul central al planurilor de vizitare a vânzătorilor, în funcție de zonele de responsabilitate, disponibilitatea clienților, politica de inspecție periodică. Abilitatea de a seta obiective și de a revizui rezultatele.

Gestionare reclamații

Clasificarea după severitate – evaluarea plângerilor nerezolvate. Acțiunile corective tipice și costul total al rezolvării problemelor.

Trasabilitate loturi

Urmărirea completă a istoricului lotului, începând cu încasarea sau producția și terminând cu ultima livrare. Informații despre ruta și poziția curentă a lotului.

Trasabilitatea cazurilor de suport

Urmărirea istoricului fiecărui incident, pentru întregul lanț de acțiuni asociate acestuia. Raportarea la nivel de client și tehnician.

Alocare stocuri disponibile comenzilor clienților

Propunerea optimă de comenzi cu algoritmi de alocare pe baza diferitelor criterii de prioritate (de exemplu: client, regiune, data de livrare, acoperire de ordin%, etc.). Rezervarea automată a stocurilor pentru planul de livrare aprobat.