Instrumente de compilare pentru bugetele de vânzări în funcție de client, dimensiunile articolelor clientului, vânzători,puncte de vânzare sau orice alte dimensiuni ale companiei. Monitorizarea on-line a realizării bugetului.
#VANZARI & MARKETING
Nivel: Strategic
Justificarea tuturor reducerilor acordate clienților – analiză factură- analiza reducerilor la nivel de factură și discount. Evaluare clienți, pe baza balanței procentului mediu de reducere.
#VANZARI & MARKETING
Nivel: Regulat
Design – aplicare procese de control al creditelor, pe baza istoricului clientului și a nivelului de fiabilitate. Control multiplu și restricții pentru protejarea companiei de tranzacțiile riscante. Procesul de aprobare pentru depășirea limitelor de credit.
#MANAGEMENT FINANCIAR
Nivel: Regulat
Scenarii flexibile de implementare a politicii de loialitate (de exemplu, scală de valoare, mix articole). Vizibilitatea punctelor bonus ale clienților din orice magazin al unui lanț de retail.
#VANZARI & MARKETING
Nivel: Strategic
Analiza comportamentului financiar al clientului – calculul dobânzii la întârzierile de plată – capacitatea de a percepe automat dobânda.
#MANAGEMENT FINANCIAR
Nivel: Strategic
Analiza procesului de vânzare pentru oportunitățile de vânzări câștigate și pierdute, procesul mediu de vânzări pe nivel de valoare, pe unitate de activitate, pe reprezentant. Variațiile procesului de vânzări pe etape.
#VANZARI & MARKETING
Nivel: Regulat