
Corecția automată cantități consumate, pe baza rezultatelor contorizării stocurilor
Alocarea automată a diferențelor rezultate din calcularea stocurilor fizice în consumurile (teoretice) produse de BOM.
Alocarea automată a diferențelor rezultate din calcularea stocurilor fizice în consumurile (teoretice) produse de BOM.
Timp mediu de procesare al comenzilor de producție, timpul de livrare a produselor pe baza comenzii clienților, analiza costurilor produsului și rentabilitatea.
Mecanisme simple de introducere a datelor (de exemplu, copiere-lipire), dar și scenarii complexe de schimb de date cu alte aplicații, bazate pe standarde internaționale standard și stabilite (txt, XML, excel, acces, conexiune OleDB etc.).
Toate procesele tuturor departamentelor sunt proiectate în funcție de nevoile fiecărui rol de utilizator. Sistemele terță parte sunt fie integrate în sistemul central cu fluxuri de date automate adecvate, fie eliminate. Ca urmare, costurile de gestionare sunt reduse la minimum.
Includerea provizioanelor extraordinare pentru riscuri, de exemplu: datorii neperformante, impozite extraordinare sau venituri suplimentare într-o proiecție comună cu bugetul societății și, respectiv, cu impactul asupra fluxului de numerar prognozat.
Indicatorii KPI pentru timpul de plată și plățile întârziate, evaluarea clienților în conformitate cu respectarea decontului de plată, factorul de fiabilitate a clienților.
Monitorizarea creanțelor restante. Toate informațiile relevante disponibile, pentru o comunicare eficientă cu clienții și programarea plăților.
Bilanț configurabil și declarația de P&L, utilizând componenta integrată Excel
Performanțele KPI ale performanțelor procesului de vânzări: ruta medie, pregătirea, timpul de livrare și deviația medie de la data livrării convenită.
Analiza concurenței așa cum este capturată prin oportunitățile de vânzare. Informații pentru concurenții principali, cauzele câștigului-pierderii, analiza pierderii veniturilor.
Generarea automată de factură proformă pentru serviciile furnizate în condițiile Contractelor de Suport, care afectează veniturile și fluxurile de numerar contractate.
Piese de schimb necesare, comenzi, chitanțe, expedierile interne, gestionarea numărului de serie, facturile și chitanțele pentru serviciile furnizate.
Reguli pentru controlul inventarului, de ex. verificarea on-line a stocului în timpul comenzii de vânzare, regulile de livrare a lotului, politica de retragere a produselor). Protecție împotriva mișcărilor incorecte.
Modele de comunicare, adaptabile la topologia afacerii și la structura lanțului de retail (magazine private, participative, francizați). Capacitatea de operare autonomă și sincronizarea periodică a magazinului-sediu.
Monitorizarea on-line a activității zilnice a magazinelor . Statistici magazin (cifra de afaceri, volumul vânzărilor) pe oră. KPI Retail pe baza ctraficlului de vizitare și a condițiilor meteorologice.
Originea și variația profiturilor brute în timp, comparativ cu variația veniturilor. Rentabilitatea pe comandă, pe lot, pentru articole specifice furnizorului etc.
Crearea de bugete utilizând reguli de definire și alocare, pentru orice ierarhie a centrului de cost – scenarii principale și alternative – Revizuire online – Depășiri bugetare.
Clienții cu cecuri expirate, clienții cu mai multe înlocuiri de cecuri, clienții cu datorii de peste N luni, etc. – Detectare, Alerta, Evaluare și Mapare politici stricte de creditare.