Beneficii

Filtrați după Divizie / Rolul 

Trasabilitatea cazurilor de suport

Urmărirea istoricului fiecărui incident, pentru întregul lanț de acțiuni asociate acestuia. Raportarea la nivel de client și tehnician.

#SERVICIU CLIENȚI
Nivel: Funcţional

Programare sarcini, calendar, disponibilitate, simplitate în atribuiri, replanificare întâlniri

Procedurile de atribuire către tehnicieni, vizualizarea actualizată a sarcinilor restante, reprogramarea ușoară a planului, actualizarea duratei de lucru, detectarea dezechilibrelor în alocarea resurselor, supraalocări.

#SERVICIU CLIENȚI
Nivel: Funcţional

Alocare stocuri disponibile comenzilor clienților

Propunerea optimă de comenzi cu algoritmi de alocare pe baza diferitelor criterii de prioritate (de exemplu: client, regiune, data de livrare, acoperire de ordin%, etc.). Rezervarea automată a stocurilor pentru planul de livrare aprobat.

#CATEGORIA DE ALIMENTARE ȘI LOGISTICĂ
Nivel: Funcţional

Scenarii reaprovizionare stoc

Propunere de reaprovizionare pe baza istoricului vânzărilor, limitelelor stocurilor, comenzilor de producție sau zilelor adecvate stocurilor necesare.

#CATEGORIA DE ALIMENTARE ȘI LOGISTICĂ
Nivel: Funcţional

MPS: Planificare producție

Comenzile de producție pe baza comenzilor de vânzare, pe stoc disponibil – nedisponibil, procesul de inventariere (zilele adecvate) etc. Abilitatea de a interveni liber în calendarul de producție generat.

#PRODUCȚIE ȘI FABRICAȚIE
Nivel: Funcţional

MRP: Planificare necesar materiale, pe baza planului de producție

Calcularea automată a deficitului de materii prime pentru implementarea planului de producție. Generarea comenzilor de achizitie la o dată corespunzătoare pentru a asigura nivelul minim necesar de stoc.

#PRODUCȚIE ȘI FABRICAȚIE
Nivel: Funcţional

Mai multe privilegii pentru accesul utilizatorilor

Sistem bazat pe reguli pentru drepturile de acces ale utilizatorilor la date, la nivelul grupurilor de utilizatori (roluri) și în orice detaliu (de la categorii întregi de date sau procese la ecrane, câmpuri, documente specifice, rânduri etc.).

#SISTEME DE INFORMARE
Nivel: Funcţional

Abilitatea de a dezvolta funcționalități suplimentare (personalizare)

Sistemul oferă mai multe instrumente de dezvoltare pentru personalizare suplimentară de către personalul specializat fără implicarea Entersoft (ecrane, rapoarte, rapoarte grafice, prevenirea erorilor utilizatorilor, actualizări ale datelor financiare, proiectarea ecranelor de intrare, a acțiunilor, a fluxurilor de lucru, a metodelor de căutare și navigare, mementouri etc.).

#SISTEME DE INFORMARE
Nivel: Strategic

Revizie bugetară și proiecție on-line

Monitorizarea on-line a progresului bugetar pentru vânzări, achiziții, cheltuieli și investiții analizate pe unități de activitate de afacere. Calculul deviației previziunii pe baza deviației de la inceputul anului pana la data curenta.

#MANAGEMENT DE TOP
Nivel: Strategic

Top – cele mai bune surse de profit

Articole și clienți cu rentabilitate maximă sau minimă, comparații profituri brute ale claselor de articole, grupurilor, regiunilor clienților, unităților de afaceri și activităților pe lună și an.

#MANAGEMENT DE TOP
Nivel: Regulat

Afișare consolidată registru comerciant indiferent de rol (client-furnizor)

Afișare consolidată a soldului contabil și comercial al unei persoane indiferent de rol (de exemplu, client-furnizor) și al companiei grupului. Informații necesare pentru procesul de plată a soldului.

#MANAGEMENT FINANCIAR
Nivel: Funcţional

Proces reconciliere contabilitate

Metode și instrumente pentru confirmarea reconcilierii contabile vs subregistre contabile / sau detectarea surselor probabile de discrepanțe.

#MANAGEMENT FINANCIAR
Nivel: Funcţional

Rata retenție client

Analiza statistică a ratei de achiziție a clienților și a ratei de păstrare a clienților existenți. Comparația suplimentară a scorurilor medii.

#VANZARI & MARKETING
Nivel: Regulat

Comenzi online prin intermediul dispozitivelor mobile

Introducerea ușoară a datelor cheie pentru sumele licitate și comenzile de vânzări ale agentului de vânzări. Meniuri structurate, alegeri clare, mișcări ușoare și ajutor pe dispozitive mobile sau tablete, fără a fi nevoie de instruire suplimentară.

#VANZARI & MARKETING
Nivel: Funcţional

Acord Nivel Servicii

Locațiile acoperite de Contracte, timpii de răspuns, excluderile, garanțiile, termenii, regulile de tarifare și de plată etc.

#SERVICIU CLIENȚI
Nivel: Funcţional

Eficiența servicii și control costuri suport

Analiza cost-eficiență și controlul cumului de servicii sau al reprezentanților. Informații cu privire la numărul de sarcini, pe fază de progres sau pe prioritate și pentru numărul sau rata răspunsurilor – probleme rezolvate.

#SERVICIU CLIENȚI
Nivel: Strategic

Monitorizare conformitate cu acordul furnizorilor – reduceri

Înregistrarea tuturor detaliilor contractelor comerciale cu furnizorii, rabaturile preconizate, comparațiile cu rabaturile reale și evidențierea abaterilor.

#CATEGORIA DE ALIMENTARE ȘI LOGISTICĂ
Nivel: Regulat

Proces de reaprovizionare punct de vânzare

Calculul redistribuirii optime a stocului disponibil între magazine, ținând seama de nivelul maxim și minim al stocurilor pe fiecare magazin, pe categorie de articole și prioritatea reînnoirii magazinelor.

#CATEGORIA DE ALIMENTARE ȘI LOGISTICĂ
Nivel: Funcţional