
Trasabilitatea cazurilor de suport
Urmărirea istoricului fiecărui incident, pentru întregul lanț de acțiuni asociate acestuia. Raportarea la nivel de client și tehnician.
Urmărirea istoricului fiecărui incident, pentru întregul lanț de acțiuni asociate acestuia. Raportarea la nivel de client și tehnician.
Procedurile de atribuire către tehnicieni, vizualizarea actualizată a sarcinilor restante, reprogramarea ușoară a planului, actualizarea duratei de lucru, detectarea dezechilibrelor în alocarea resurselor, supraalocări.
Propunerea optimă de comenzi cu algoritmi de alocare pe baza diferitelor criterii de prioritate (de exemplu: client, regiune, data de livrare, acoperire de ordin%, etc.). Rezervarea automată a stocurilor pentru planul de livrare aprobat.
Propunere de reaprovizionare pe baza istoricului vânzărilor, limitelelor stocurilor, comenzilor de producție sau zilelor adecvate stocurilor necesare.
Comenzile de producție pe baza comenzilor de vânzare, pe stoc disponibil – nedisponibil, procesul de inventariere (zilele adecvate) etc. Abilitatea de a interveni liber în calendarul de producție generat.
Calcularea automată a deficitului de materii prime pentru implementarea planului de producție. Generarea comenzilor de achizitie la o dată corespunzătoare pentru a asigura nivelul minim necesar de stoc.
Sistem bazat pe reguli pentru drepturile de acces ale utilizatorilor la date, la nivelul grupurilor de utilizatori (roluri) și în orice detaliu (de la categorii întregi de date sau procese la ecrane, câmpuri, documente specifice, rânduri etc.).
Sistemul oferă mai multe instrumente de dezvoltare pentru personalizare suplimentară de către personalul specializat fără implicarea Entersoft (ecrane, rapoarte, rapoarte grafice, prevenirea erorilor utilizatorilor, actualizări ale datelor financiare, proiectarea ecranelor de intrare, a acțiunilor, a fluxurilor de lucru, a metodelor de căutare și navigare, mementouri etc.).
Monitorizarea on-line a progresului bugetar pentru vânzări, achiziții, cheltuieli și investiții analizate pe unități de activitate de afacere. Calculul deviației previziunii pe baza deviației de la inceputul anului pana la data curenta.
Articole și clienți cu rentabilitate maximă sau minimă, comparații profituri brute ale claselor de articole, grupurilor, regiunilor clienților, unităților de afaceri și activităților pe lună și an.
Afișare consolidată a soldului contabil și comercial al unei persoane indiferent de rol (de exemplu, client-furnizor) și al companiei grupului. Informații necesare pentru procesul de plată a soldului.
Metode și instrumente pentru confirmarea reconcilierii contabile vs subregistre contabile / sau detectarea surselor probabile de discrepanțe.
Analiza statistică a ratei de achiziție a clienților și a ratei de păstrare a clienților existenți. Comparația suplimentară a scorurilor medii.
Introducerea ușoară a datelor cheie pentru sumele licitate și comenzile de vânzări ale agentului de vânzări. Meniuri structurate, alegeri clare, mișcări ușoare și ajutor pe dispozitive mobile sau tablete, fără a fi nevoie de instruire suplimentară.
Locațiile acoperite de Contracte, timpii de răspuns, excluderile, garanțiile, termenii, regulile de tarifare și de plată etc.
Analiza cost-eficiență și controlul cumului de servicii sau al reprezentanților. Informații cu privire la numărul de sarcini, pe fază de progres sau pe prioritate și pentru numărul sau rata răspunsurilor – probleme rezolvate.
Înregistrarea tuturor detaliilor contractelor comerciale cu furnizorii, rabaturile preconizate, comparațiile cu rabaturile reale și evidențierea abaterilor.
Calculul redistribuirii optime a stocului disponibil între magazine, ținând seama de nivelul maxim și minim al stocurilor pe fiecare magazin, pe categorie de articole și prioritatea reînnoirii magazinelor.