Prezentare profit net (EBITDA) – oricând
Prezentare P&L – comparație pe ani – Rata de creștere a profitului net prin ani – Surse de venituri – Structura costurilor / Contribuția fiecărei surse la costul global.
Prezentare P&L – comparație pe ani – Rata de creștere a profitului net prin ani – Surse de venituri – Structura costurilor / Contribuția fiecărei surse la costul global.
Adecvarea numerarului, lichiditate directă și relativă. Privire de ansamblu asupra disponibilității în numerar, intrărilor și ieșirilor prognozate în numerar, provenite din cerințele și pasivele restante, din comenzile deschise care urmează să fie facturate, chiar și din bugetul care încă nu a fost implementat.
Gestionarea și planificarea plăților. Proceduri de aprobare. Crearea automată a cecurilor sau a ordinelor de plată bancare. Vizualizare în masă și managementul tuturor obligațiilor la nivelul companiilor din grup.
Designul central al planurilor de vizitare a vânzătorilor, în funcție de zonele de responsabilitate, disponibilitatea clienților, politica de inspecție periodică. Abilitatea de a seta obiective și de a revizui rezultatele.
Cifra de afaceri, profit brut, obiective realizate (%), după dimensiunea afacerii (de exemplu, grupuri de produse-clienți, zone geografice, canale de distribuție). Analiza după sursa lead-ului. Comparație lunară și anuală a indicatorilor de KPI pentru vânzări.
Clasificarea după severitate – evaluarea plângerilor nerezolvate. Acțiunile corective tipice și costul total al rezolvării problemelor.
Timpul mediu de depozitare, costul mediu, variațiile costurilor, ratele de depreciere, rata de fluctuație a stocurilor.
Analiza privind vechimea stocului inactiv și costul curent. Facilitați în luarea deciziilor cu privire la modul de reducere a acestora (de exemplu: cesionarea, reduceri speciale de vânzare).
Justificarea costului de producție pe fază de producție, pe produs sau grup de produse și pe costul original.
Urmărirea completă a istoricului lotului, începând cu încasarea sau producția și terminând cu ultima livrare. Informații despre ruta și poziția curentă a lotului.
Descărcări de versiuni noi și actualizări de aplicații în pași distincti pentru a asigura buna funcționare a sistemului. Sincronizați automat stațiile de lucru individuale, cu datele de conectare a aplicației utilizatorului.
Baza de cunoștințe sistematizată pentru înregistrarea știrilor și anunțurilor corporatiste, reguli de operare, elaborarea ghidurilor de securitate, șabloane de text comune etc. Definirea cuvintelor cheie de căutare și rolurile de utilizator la care se referă.
Adecvarea numerarului, lichiditate directa și relativă, colectabilitatea cifrei de afaceri, eficiența procesului de colectare a banilor.
Balanta de verificare și Declarația de venituri (P&L) la nivel de multi companie, Creanțe și Datorii, Analiza costurilor, Datorii totale ale grupului, Statistici vânzări și grafice de vânzări, Venituri pe puncte de vânzare, Fluxuri de numerar pentru mai multe companii.
Toți indicatorii financiari tipici pentru structura capitalului și lichidității. Valori “sănătoase” configurabile pentru industria proprie și vizualizare cu coduri de culori a abaterilor de la valorile “sănătoase”.
Coexistența și sincronizarea celor două sisteme de raportare. Rapoarte comparative pentru toate subsistemele (contabilitate, imobilizări, costuri de inventar, conturi de creanțe, conturi de plată). Calculul impozitului amânat.
Costul online și profitul brut pe baza comenzii de vânzare și a prețului mediu actual. Abilitatea de a interzice reducerile care determină scăderea profitului brut sub un nivel minim.
Gestionare, evaluare, urmărirea lead-urilor și a oportunităților de vânzăre prin intermediul unui ecran central de navigare (lead-uri importante, planul activităților zilnice și săptămânale)