Noua achiziție Entersoft îi consolidează poziția pe piața de software pentru Retailul de volum

Entersoft anunță semnarea unui Acord de achiziție pentru 100% din acțiunile “SW RetailSoft SA” din Heraklion, Attica, cu numărul de înregistrare 170879101000. 

Achiziția face parte din planul strategic al Entersoft de a-și extinde prezența pe piața de retail de volum, cu precădere în Supermarket-uri, Mini Marketuri și magazine universale. Compania deține o vastă experiență în proiecte de implementare și asistență 24/7 pentru organizații de retail exigente, precum și o rețea națională de peste 40 de parteneri. Portofoliul de clienți include lanțuri mari de magazine precum LIDL, MyMarket, Galaxias, Thanopoulos, Halkiadakis, SYNKA Crete, Retail&More (Carrefour), Biologiko Xorio, și alte companii cu operațiuni semnificative pe piața de retail cum ar fi ANEK Lines, HONDOS CENTER, Gucci, Adidas, Ralph Lauren, AXF Attrativo, Perfect Toys și altele.

Venitul total pentru exercițiul financiar 2022 s-a ridicat la aproximativ 1,45 milioane Euro, în timp ce profitul înainte de dobânzi, impozite, depreciere și amortizare (EBITDA) a fost de 0,2 milioane de Euro. Compania are o poziție netă de numerar.

Prețul convenit se ridică la 1,2 milioane Euro. În plus, Entersoft va plăti un bonus în funcție de atingerea țintelor de venituri și profitabilitate pentru anul 2023. Achiziția va fi finanțată din fondurile proprii ale Entersoft.