Entersoft: creștere cu 57% a veniturilor și cu 59% a profiturilor înainte de impozitare în prima jumătate a anului 2021

Creșterea puternică a veniturilor a continuat pentru Entersoft în prima jumătate a anului într-un ritm mai rapid decât cel înregistrat în primul trimestru al anului. La nivel de grup, veniturile s-au ridicat la 12,58 milioane de euro, comparativ cu 8,03 milioane în perioada corespunzătoare a anului trecut, înregistrând o creștere de 57%. Profiturile înainte de impozitare ale Grupului au crescut cu o rată chiar mai mare decât veniturile și s-au ridicat la 4,16 milioane de euro, comparativ cu 2,62 milioane de euro în perioada corespunzătoare a anului trecut, înregistrând o creștere de 59%. Cea mai mare parte a creșterii veniturilor se datorează creșterii organice pentru toate produsele și serviciile grupului, în timp ce achizițiile recente au contribuit într-un grad mai mic. Pentru prima dată în primul semestru, Grupul a adăugat rezultatele obținute din achizițiile activității Plexis ERP din Computer Life, precum și veniturile Optimum. Rezultatele Wedia au fost consolidate doar pentru al doilea trimestru. Această performanță sporește și mai mult aria de proiecte pentru a doua jumătate și creează așteptări pozitive pentru întregul an. Creșterea veniturilor anuale recurente din noile contracte software este, de asemenea, destul de încurajatoare, precum și veniturile din abonamente provenite din software ca serviciu (SaaS) și facturarea electronică.

Numerarul și echivalentele de numerar ale Grupului au continuat să crească și s-au situat la aproximativ 7,92 milioane de euro la sfârșitul primei jumătăți a anului, în ciuda plății fondurilor pentru achiziția Wedia, reorganizarea Optimum și pentru dividende in valoare de 1,8 milioane de euro prevăzute pentru exercițiul financiar 2020. Aceste fonduri sporite, combinate cu posibilitatea de a împrumuta, oferă oportunități de investiții suplimentare pe care conducerea le estimează că pentru anul în curs ar putea ajunge până la 13-15 milioane de euro.

Compania va continua efortul pentru o creștere ridicată, combinând noi achiziții și o creștere organică puternică. În plus, managementul a decis investiții în produse noi pentru a intra pe noi piețe în anii următori. Mai precis, Wedia va investi în produse noi pentru e-commerce Business-to-Business, dar și pentru Business to Consumer (B2C eShops) în combinație cu produsele Backoffice CRM și Analytics ale Entersoft. În același timp, Entersoft investește într-un nou produs pentru managementul resurselor umane, pontaje și salarizare și se pregătește să intre pe această piață emergentă.

În prima jumătate a anului, au fost încheiate noi acorduri comerciale în domeniul ERP, CRM, Retail și Mobile Field Sales (SFA) cu mai multe companii mijlocii și mari precum MARKS & SPENCER, lanțuri de retail COOK SHOP, PAROUSIASI și BAG STORIES , Industria vopselurilor si a lacurilor VECHRO, industria farmaceutică a canabisului TIKUN OLAM, compania energetică EUNICE Laboratories, ETPA Packaging, Innovis Pharma, FlexCar, SOUROTI SA, SMYRDEX SA și alte sute de companii mai mici. În domeniul software-ului WMS și al automatizării pentru depozite mari, au fost încheiate acorduri atât de către societatea-mamă, cât și de filiala Optimum cu grupuri mari precum DELTA Food, Neurosoft (filială OPAP), Damavand, COOPERATIVA FARMACIȘTILOR din GRECIA DE VEST, companii 3PL precum ATHINAIKI și Parametros Logistics și câteva companii mai mici. Filiala Retail-Link SA și-a continuat cursul de succes cu noi acorduri pentru servicii EDI, facturare electronică și cărți electronice AADE cu companii importante precum CardLink, Esti Foods, DunaPack Packaging, Somfy Hellas, Amdocs Hellas, Yfantis, Souroti, VIOMAL, Gegos Super Market și multe alte companii mai mici.