Anul 2019 a avut un semn pozitiv pentru Grupul Entersoft. Trendul său de dezvoltare a rezultat din creșterea organică, datorită achiziționărilor multor noi clienți importanți în toate produsele și serviciile sale de bază (ERP, CRM, WMS, facturare electronică, servicii Cloud etc.).
Venitul net global al Grupului s-a ridicat la 15,4 milioane de euro, crescând cu aproximativ 12%, în timp ce profiturile înainte de impozite au crescut cu 47% față de anul precedent și s-au ridicat la 2,9 milioane de euro.
Câștigurile au fost crescute cu aproximativ 0,37 milioane EUR, datorita valorii excedentare a filialelor care au fost pe deplin absorbite de compania-mamă. Creșterea semnificativă a profitabilității s-a datorat economiilor de scară care au generat creșterea veniturilor, dar și datorită cursului comercial bun al noului produs WMS și al serviciilor Cloud Software as a Service, precum și al facturării electronice.
În domeniile sistemelor ERP, CRM și Enterprise Mobility, compania și-a continuat pătrunderea pe piață cu noi clienți de toate dimensiunile (întreprinderi mici, mijlocii și mari), fie prin vânzări directe, fie indirecte prin intermediul distribuitorilor săi. Printre cele mai emblematice acorduri cu companii și organizații recunoscute s-au numărat contractele cu Opera Națională, Grupul Audiovizualului, Grupul Lampsa (Marea Britanie Hotel), BETA Securities, Mevaco , Cooperativa PINDOS Poultry, Betty Ice (o filială a Unilever România) precum și un nou mare proiect cu Japan Tobacco International din România.
În domeniul Warehouse Systems Management and Logistics (WMS), care este o investiție recentă, compania și-a mărit cotele de piață prin semnarea a aproximativ 20 de contracte noi, în timp ce sute de companii noi s-au alăturat rețelei de facturare electronică Retail @ Link , sporind astfel venituri recurente.
În ultimii ani, grupul a înregistrat constant venituri și profituri cu rate de creștere de două cifre.
La începutul anului 2020, Bursa de Valori din Atena (ATHEX) a aprobat introducerea companiei pe piața principală, urmată de majorarea capitalului. Scopul managementului este de a utiliza fondurile sporite pentru a spori ratele de creștere în viitor, prin achiziționarea de companii mai mici, care își vor îmbogăți clientela și soluțiile.