SARKK, distribuitor de produse Tommy Hilfiger, va implementa Entersoft în 37 de magazine

Compania SARKK, distribuitor regional de produse fashion de la branduri internaționale precum Tommy Hilfiger, a ales să își dezvolte activitatea în următorii ani cu ajutorul platformei Entersoft Business Suite, atât în România, cât și în alte țări din regiune.

SARKK a fost fondată în 1998 cu scopul exclusiv de a distribui branduri precum Tommy Hilfiger în Grecia, Cipru, Romania, Bulgaria, Albania, Macedonia și Moldova. Produsele sunt disponibile în magazinele TOMMY HILFIGER, Shop-in-Shop, Outlet dar și într-o rețea extinsă de puncte de vânzare selectate.

Urmărind întotdeauna o creștere sănătoasă, SARKK este una dintre cele mai solide companii din domeniu, la nivel regional. În ultimul timp, SARKK a investit constant în noi tehnologii, lansând deja primul showroom digital din regiune pentru marca Tommy Hilfiger. După o perioadă de cercetare și evaluare a pieței sistemelor software pentru business, compania a ales platforma Entersoft Business Suite (pentru soluțiile ERP, Retail & Mobile). Astfel, SARKK va putea utiliza un sistem informatic integrat care să ajute la creșterea eficienței întregii afaceri pe termen lung.

Platforma Entersoft Business Suite va susține întreaga activitate a companiei SARKK, de la gestionarea și optimizarea proceselor interne de control și decizie, până la îmbunătățirea eficienței organizației, dar și a experienței de cumpărare pentru clienții magazinelor. În plus, un puternic sistem de raportare oferă informații-cheie echipei de management, în urma analizării indicatorilor financiari de la nivelul întregii companii.

Entersoft Business Suite va fi implementată în România, Grecia, Bulgaria și Cipru, în rețeaua SARKK ce include 37 de magazine.