Creștere semnificativă pentru Entersoft în 2017

Venitul net al Grupului Entersoft a continuat să crească cu două cifre în 2017. În special, veniturile Grupului au însumat 11,8 milioane de euro, în timp ce câștigurile înainte de impozitare au crescut cu 39% față de anul precedent, ajungând la 1,37 milioane de euro. Venitul net al societății-mamă sa ridicat la 9,01 milioane Euro, în creștere cu 12,4%, în timp ce câștigurile înainte de impozitare au fost de 1,14 milioane Euro.

Deși cererea totală a pieței nu a arătat tendințe ascendente, Entersoft și Retail Link au putut revendica un număr mare de clienți noi și au crescut cota de piață. Proiectele noi de clienți includ ATHENS, MOUZAKIS, EKEMS, PHARMAZAK, EUROPA, MANOSPACK, ALPHA PROPERTY, FRESHLINE, MOURIKI, CHANDRIS, OLYMPUS MILK, MEVGAL, ELPEN, SANI RESORT precum și peste 200 de întreprinderi mijlocii și mici prin intermediul rețelei partenerilor Entersoft . Sucursala Retail Link a realizat, de asemenea, contracte importante pentru servicii de facturare electronică și de gestionare a lanțului de aprovizionare cu companii precum KRI-KRI, MEVGAL, AVIS, KURTAKIS, PRINTEC, Boehringer Ingelheim, MARS, BARMPA STATHIS, NUMIL și multe alte companii mari și mijlocii. În cele din urmă, vânzările internaționale și în special în România, au înregistrat și o creștere semnificativă.

În ultimii doi ani, grupul și-a dublat în mod constant creșterea anuală a câștigurilor și profiturilor. Această performanță este de așteptat să continue datorită existenței backlog-ului proiectelor contractate, unor produse și servicii noi, precum Entersoft WMS, care are un rezultat excelent pe piață, precum și creșterea continuă a clienților noi, care se așteaptă să se intensifice cu viitorul NSRF pentru sectorul privat. Un alt factor al creșterii se preconizează a fi creșterea investițiilor companiilor în sisteme digitale, care a fost scăzută în toți anii precedenți și acum prezintă primele semne de recuperare.