Entersoft Group a continuat să crească și în 2017 cu un procent format din două cifre. Veniturile grupului s-au ridicat la 11,8 milioane de euro anul trecut, în timp ce profitul brut (EBITDA) a crescut față de anul anterior cu 39% și s-a ridicat la 1,37 milioane de euro.
Veniturile companiei-mamă (Entersoft SA) s-au ridicat la 9,01 milioane de euro, cu 12,4% mai mult decât în 2016, în timp ce EBITDA s-a cifrat la 1,14 milioane de euro.
Deși cererea de pe piață nu a arătat semne de creștere în anul care a trecut, Entersoft și Retail Link, companie parte din Grup, au avut abilitatea de a atrage un număr mare de clienți în portofoliu și să își majoreze astfel cota de piață.
Printre noii clienți din Grecia care au ales soluțiile Entersoft în 2017 se numără ATHENS, MOUZAKIS, EKEMS, PHARMAZAK, EUROPA, MANOSPACK, ALPHA PROPERTY, FRESHLINE, MOURIKI, CHANDRIS, OLYMPUS MILK, MEVGAL, ELPEN, SANI RESORT dar și alți peste 200 de companii mici și mijlocii prin intermediul rețelei de parteneri. Retail Link, cu soluțiile sale de facturare și serviciile de tip Supply Chain Management a câștigat printre clienții săi nume precum KRI-KRI, MEVGAL, AVIS, KURTAKIS, PRINTEC, Boehringer Ingelheim, MARS, BARMPA STATHIS, NUMIL precum și alte companii din categoria IMM-urilor.
Vânzările internaționale și în special cele generate de Entersoft România au cunoscut o creștere importantă.
În ultimii doi ani, grupul a reușit constant să dubleze ritmul anual de creștere a veniturilor și profitului. Aceste performanțe sunt așteptate să continue în 2018 datorită noilor produse lansate precum Entersoft WMS, dar și prin creșterea portofoliului de clienți și extinderea proiectelor existente. Accelerarea investițiilor pe care companiile le vor efectua în sisteme informatice inteligente în următoarea perioadă, după o lungă stagnare, este încă un factor care va influența creșterea performanțelor Entersoft.