Reducem costurile pentru IMM-uri și pregătim split-TVA

Entersoft România face soluţiile ERP accesibile tuturor companiilor mici și mijlocii prin reducerea costului pentru suita Expert. Astfel, companiile din categoria IMM pot primi acces la o platformă ERP integrată, cu funcționalități avansate -contabilitate, gestiune financiară, comercială, a stocurilor și clienților, generare rapoarte – plătind doar 150 de euro/utilizator/an. Reducerea este menită să încurajeze micile firme din România să investească în instrumente informatice care să ajute la îmbunătățirea productivității și la creșterea veniturilor, chiar și în perioadele în care legislația fiscală trece prin schimbări importante. De altfel, Entersoft garantează tuturor clienților săi, companii mici sau de tip enterprise, că toate soluțiile sale vor integra noile reglementări referitoare la split-TVA de la scurt timp după ce normele de aplicare a legii vor fi disponibile. Entersoft România va testa ea însăși noul mecanism de colectare și plată defalcată a TVA, de îndată ce normele o vor permite, marcând astfel prima implementare a noii versiuni de ERP cu split-TVA.

În România activează cca 600.000 de companii mici şi medii, însă conform unui raport al Băncii Naţionale, doar 60% dintre acestea reuşesc să-şi conserve poziţia de piaţă. 35% dintre IMM-uri înregistrează scăderi considerabile ale cifrei de afaceri şi devin microîntreprinderi. De asemenea, doar 5% dintre micro-întreprinderile româneşti reuşesc să devină IMM-uri într-un orizont de cinci ani. Printre cauzele acestui regres se afla slaba utilizare a soluţiilor informatice, ceea ce face ca managementul acestor companii să fie lipsit de suport decizional și control asupra afacerii.

Entersoft Expert se adresează acestei categorii de organizaţii pentru care soluţiile ERP clasice sunt prea scumpe, prea complexe, necesitând investiții considerabile în infrastructură IT, dar și timp îndelungat de implementare. Versiunea Expert oferă toate funcţionalităţile necesare unei companii mici și poate fi instalată pe serverele beneficiarului, dar şi accesată din cloud, ceea ce duce la reducerea costurilor cu infrastructura și scurtarea timpului de implementare.

„Entersoft Expert are, în principal, avantajul unui echilibru bun între preț și calitate. Practic, o companie mică poate avea acces în doar una-două luni la un ERP complet, plătind un abonament anual de la 150 de euro pentru un utilizator. Implementarea include și analiza de business, personalizarea soluţiei şi cursurile pentru utilizarea soluției. Majoritatea companiilor aleg versiunea cloud care este mai accesibilă şi nu implică investiţii în echipamente. Astfel, cu un cost accesibil, antreprenorul sau directorul unei companii mici sau mijlocii poate avea vizibilitate deplină asupra afacerii şi poate şti în orice moment situaţia reală a vânzărilor, încasărilor, debitelor, cheltuielilor şi profitabilităţii”, afirma Cristi Cozic, Country Manager Entersoft România.

Soluţia Entersoft Expert este utilizată, în prezent, de peste 1000 de companii din România şi regiune. Cel mai recent beneficiar al soluţiei Entersoft Expert este ADC BlackFire, distribuitor international de jucării, prezent și pe piața locală. Lista de referinţe de pe piața locală mai include şi companii precum Update Advertising, Bardi Auto, Presto Construct, UnionCo, Forever21, APT Resources, ND Medhealth, Cafex, Open Fields și Editura Univers Enciclopedic.