Entersoft Business Suite® este o suită completă și integrată de software pentru afaceri ce include aplicații ERP, CRM, Retail, Mobile, E-Commerce și Business Intelligence.
Entersoft CRM® este o soluție inovatoare de management al relațiilor cu clienții, care răspunde nevoilor departamentelor de vânzări, marketing, service și asistență pentru clienți (SLA) ale unei organizații.
Aceasta este pe deplin integrată cu soluția ERP, oferind un mediu software complet pentru obținerea unor informații în timp real despre clienții și contactele dvs. Entersoft CRM este un instrument puternic pentru a planifica, organiza și monitoriza procesele de business și tranzacțiile cu clienții. Ușor de adaptat și versatil, crește vizibilitatea asupra clienților, oferă condiții deosebite de lucru în echipă, crește eficacitatea angajaților și oferă clienților experiențe de top. Soluția CRM este autonomă și se integrează și cu sisteme IT mai vechi și ERP-uri terțe.
Entersoft Ε-Commerce® susține în totalitate operațiunile dvs e-commerce, a portalurilor de business B2C sau Β2Β, rețelele intranet. Se integrează cu sisteme IT vechi și ERP-uri terțe.
Entersoft Retail® este o aplicație software modernă, independentă, concepută special pentru industria de retail, cu funcționalitate hibrid (online și offline). Rulează pe ecranele POS și touch și acoperă toate funcțiile de retail și de backoffice. Se integrează cu sistemele IT vechi și ERP-urile terță parte.
Aplicațiile Entersoft Mobile® amplifică eficiența în timp ce vă deplasați. Mobilitatea oferă directorilor posibilitatea de a răspunde rapid și eficient la provocările curente ale afacerilor și la nevoile clienților, de a acces, aduna și partaja date în timp real prin intermediul unui smartphone sau a unei tablete, din orice loc, ca și cum ar fi fost în birou. Complet integrate cu toate sistemele ERP / CRM bine cunoscute, funcționează pe smartphone-uri sau tablete compatibile cu iOS, Android și Windows.
Entersoft WMS®, parte din aplicatia Entersoft Business Suite, este o solutie software moderna si recenta. Aceasta va permite organizatiei dumneavoastra sa decida asupra proceselor operationale zilnice, sa reduca complexitatea, sa optimizeze costurile si sa gestioneze resursele in interiorul si exteriorul depozitelor si eventual va influenta rolul Directorului de Logistica ca membru egal al consiliului de administratie.