Sistemul IT de Service Management al Entersoft se certifica international ISO/IEC 20000-1: 2011 standard. Entersoft devine una din putinele companii din Grecia care detine aceasta Certificare.
ISO/IEC 20000-1: 2011 standard face parte din familia standardelor internationale de IT care certifica procesul de Service Management al unei companii, oferind cele mai bune servicii. Mai mult, asigura furnizarea continua si imbunatatita a calitatii serviciilor IT si satisfactia clientilor, pe baza unor criterii clar stabilitae. ISO/IEC 20000-1 : 2011 standard se aliniaza cu cele mai bune practici IT Infrastructure library (ITIL®).
TUV AUSTRIA HELLAS a verificat si acreditat Sistemul IT de Service Management al Entersoft.
Entersoft furnizeaza o gama completa de Aplicatii Enterprise, inovatoare si eficiente, impreuna cu servicii de calitate superioara care asigura satisfactia clientilor.
Dl. A. Kotzamanidis, CEO Entersoft: “Suntem condusi de Calitate! Ne provocam cu standarde internationale, valori de referinta internationale. Nu doar pentru a ne verifica punctele forte, ci pentru a impinge capacitatile noastre mai mult si mai departe, sa devenim mai utili pentru clientii nostrii si mai competitivi pe plan international, unde am reusit sa facem pasi importanti.”