17 Septembrie- ora 15 Bucuresti, Hotel Howard Johnson- Sala Diamond
Realitatea arata ca milioane de romani folosesc intens conturile de tip Social Media (Facebook, LinkedIn, blog-uri, Slideshare, Instagram, Pinterest, Twitter etc.) pentru a comunica. De multe ori vorbesc si despre produse, servicii si branduri.
Companiile au nevoie să participe la acest schimb de experienta, fie pentru a putea surprinde informatii utile pentru imbunatatirea produselor si serviciilor, fie pentru a interactiona direct cu clientii.
Aceasta situatie schimba fundamental modul de relationare cu clientii si implicit solutiile de tip CRM (Customer Relationship Management). Dacă aplicatiile CRM traditionale se focalizeaza pe colectarea si gestionarea datelor despre clienti, solutiile moderne precum Entersoft Social CRM au ca obiectiv interactiunea cu clientul si transformarea acesteia intr-o conversatie in cadrul careia ambele parti schimba informatii. Social CRM implica ascultarea clientilor, analiza conversatiilor din Social Media, corelarea informatiilor obtinute astfel cu cele din sistemele operationale (ERP, eCommerce) si derularea unor activitati de marketing mult mai acrosante si eficiente.
Aflati mai multe despre Social CRM alaturi de echipa Entersoft Romania!
Va invitam alaturi de noi pe 17 Septembrie incepand cu orele 15, la Hotelul Howard Johnson din Bucuresti, sala Diamond!