Căutare
Limba:
Press Office
Comunicate de Presa
Crestere semnificativa pentru Entersoft in 2016
-
Downloads:

Atena, 7 martie 2017

 

Veniturile Grupului Entersoft au revenit la o crestere cu doua cifre procentuale in 2016, in ciuda crizei macro-economice ce continua inca pe unele piete. In 2016, veniturile Grupului s-au situat la 10,67 milioane de euro, in timp ce profitul inainte de plata taxelor s-a ridicat la 0,98 milioane de euro. Grupul Entersoft include, alaturi de Entersoft SA, si companiile Retail Link, Cardisoft, Entersoft Romania, Entersoft Bulgaria si Entersoft Dubai.

In acelasi an, compania-mama Entersoft SA a inregistrat venituri de 8,01 milioane euro, in timp de profitul inainte de plata taxelor a crescut la 1,15 milioane de euro. In urma cu un an, in 2015, acesta s-a situat la 0,84 milioane de euro.

Desi 2016 a fost un an pasiv, caracterizat de o cerere scazuta pentru solutiile de business in intreaga lume, Entersoft a reusit sa semneze contracte substantiale. Astfel, in Grecia, compania-mama a incheiat contracte pentru implementarea de solutii ERP, CRM si Mobile SFA cu clienti importanti precum WIND, TERNA S.A., SHOP & TRADE, KARAMOLEGOS, APOLLONION, ALCHIMICA, LAPIN, ALBA COLLEGE, AGRIS, NITSIAKOS, INTERWOOD, VANOS GENERAL SHIP SUPPLIES S.A., OUZO PLOMARI, precum si cu numeroase alte companii medii si mici prin intermediul retelei de parteneri. Retail Link, companie parte din grup, si-a trecut in portofoliu clienti precum KRI-KRI, Coca Cola, LAGIE, IASO si multe alte companii mari. Filialele din Romania si Dubai s-au remarcat si ele la nivelul Grupului prin cresterile inregistrate in 2016.

Excelentele performante din 2016 au creat asteptari inca si mai mari pentru 2017 datorita numarului mare de proiecte aflate in curs de implementare al caror termen de finalizare este anul urmator. Totodata, 2017 va fi anul promovarii Entersoft Warehouse Management System (WMS), produs foarte potrivit companiilor din comert, distributie, logistica sau industrie care au nevoie sa gestioneze mai eficient stocurile de produse.